Maailman loppu tulee 21.12.2012

  • Viestiketjun aloittaja Tepa
  • Ensimmäinen viesti
[/quote] vieras:
mutta eikös ne ennusteet tavallaan osuneet oikeaan,ei siis SITÄ maailmanloppua tullut,mutta noita katastrofeja ja rättipäiden sotia?nehän osu aika hyvin niihin aikoihin..[/quote]


rättipäiden sotia... kertoo paljon köyhästä ajatusmaailmastasi! 1. rättipää on neekeriin verrattavissa oleva rasistinen ilmaisu 2. mietippäs nyt uudelleen, että ketkä siellä lähi-idässä oikeen sotii...


miksi venäjä hyökkäisi juuri tuona päivänä?
 
Tiina
Googlettakaas tuo päivämäärä piruuttanne niin näette mistä on kyse. Ei maailma mihinkään lopu tms. Mutta maailma muuttuu. Aika mielenkiintoista. Minä ainakin ootan innolla.

Ostakaa vaan niitä lahjoja ja jouluruokia!
 
Juu ei lopu ei, mutta sillon 2012 on aika jolloin tätä kehitystasoa "mitataan", vai mitenköhän se meni... No kuitenki, veikkaan että siitä alkaa paremmat ajat. ;) Tosin ehkä vaatii katastrofeja ja paljon kuolemia, ne kuolee ketkä ei uutta aikaa kestä...Tai oikeastaanhan uusi aika on jo alkanu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
en usko maailman loppuun, pahan loppumiseen kylläkin :)
nou hätä siis
Juurikin näin. :)


Ennustukset on vain mahdollisia tapahtumia, ja ne tehdään sen ajan kehityssuunnan mukaisesti. Me ite päätetään kuitenki mihin suuntaan mennään, voidaan siis muuttaa suuntaa, ja niin on tehty. Ajatelkaa vaan miten paljo positiivisia muutoksia on tullu vaikka sadankin vuoden sisällä. :)
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia sitä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001412&posting=22000000026142007
voi jeesuksen pyhät pyssyt
Toi oli hyvä teksti! :)
Niin olikin hyvä teksti, joku on osannut hienosti tiivistää =)
täyttä soopaa, niinkuin yleensäkin tähän liittyvät puheenvuorot. Uskon Raamattuun ja Jumalan ilmoitukseen asiasta. Jeesus tulee takaisin noutamaan omansa, ja siksi ihmiset: Tehkää parannus ja uskokaa Jumalaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Ostakaa vaan niitä lahjoja ja jouluruokia!
Mä kieltäydybn syömästä sen paremmin jeesusta kuin saatanaakaan. Ihan sikavainaa meillä tulee olemaan joulupäydässä niin kauan kuin mä olen joulupäivällistä laittamassa.

Alkuperäiseen aiheeseen...olen syntynyt 1961 ja jo kaksi maailmanloppua elänyt. Kolmas voi tulla mun puolestani ihan milloin vaan. Kuten neljäskin. Sen vanhemmaksi en kyllä haluaisi elää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia sitä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001412&posting=22000000026142007
voi jeesuksen pyhät pyssyt
Toi oli hyvä teksti! :)
Niin olikin hyvä teksti, joku on osannut hienosti tiivistää =)
täyttä soopaa, niinkuin yleensäkin tähän liittyvät puheenvuorot. Uskon Raamattuun ja Jumalan ilmoitukseen asiasta. Jeesus tulee takaisin noutamaan omansa, ja siksi ihmiset: Tehkää parannus ja uskokaa Jumalaan.
Minä taas kehottaisin jokaista kuuntelemaan sitä omaa sisäistä ääntään. Oli se sitte usko mihin tahansa, kunhan sen vain sydämessään oikeaksi tuntee. :)

 
Hämärästi muistan, että joskus 80-luvulla meillä tuli kans maailmanloppu tai niin ainaki meän kaupungin pappi julisti ja ite piiloutui tuholta. (ikäänkuin se piiloutuminen jotain tilanteeseen auttaisi...) Mutta samassa kaupungissa kauhisteltiin myös Aku Ankan housuttomuutta, että se siitä :D
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia sitä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001412&posting=22000000026142007
voi jeesuksen pyhät pyssyt
Toi oli hyvä teksti! :)
Niin olikin hyvä teksti, joku on osannut hienosti tiivistää =)
täyttä soopaa, niinkuin yleensäkin tähän liittyvät puheenvuorot. Uskon Raamattuun ja Jumalan ilmoitukseen asiasta. Jeesus tulee takaisin noutamaan omansa, ja siksi ihmiset: Tehkää parannus ja uskokaa Jumalaan.
Minä taas kehottaisin jokaista kuuntelemaan sitä omaa sisäistä ääntään. Oli se sitte usko mihin tahansa, kunhan sen vain sydämessään oikeaksi tuntee. :)
se sisäinen ääni voi olla väärässäkin, mutta Jumalan sana pysyy iäti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia sitä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001412&posting=22000000026142007
voi jeesuksen pyhät pyssyt
Toi oli hyvä teksti! :)
Niin olikin hyvä teksti, joku on osannut hienosti tiivistää =)
täyttä soopaa, niinkuin yleensäkin tähän liittyvät puheenvuorot. Uskon Raamattuun ja Jumalan ilmoitukseen asiasta. Jeesus tulee takaisin noutamaan omansa, ja siksi ihmiset: Tehkää parannus ja uskokaa Jumalaan.
Minä taas kehottaisin jokaista kuuntelemaan sitä omaa sisäistä ääntään. Oli se sitte usko mihin tahansa, kunhan sen vain sydämessään oikeaksi tuntee. :)
se sisäinen ääni voi olla väärässäkin, mutta Jumalan sana pysyy iäti.
Ei kun JUMALTEN sanat pysyy


 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Hämärästi muistan, että joskus 80-luvulla meillä tuli kans maailmanloppu tai niin ainaki meän kaupungin pappi julisti ja ite piiloutui tuholta. (ikäänkuin se piiloutuminen jotain tilanteeseen auttaisi...) Mutta samassa kaupungissa kauhisteltiin myös Aku Ankan housuttomuutta, että se siitä :D
no joo, taisi olla mielenterveysongelma päällimmäinen ongelma papilla:/. Mutta kyllä Raamattu puhuu Jeesuksen takaisin tulosta, ja uskovana ei tartte pötkiä mihinkään piiloon. Turvassa ollaan:). Ja ei-uskovillakaan ei ole mihinkään kyllä kiirettä. Parannuksen tekoon ehkä kyllä...
 

Yhteistyössä