maailma romahti

olen ihanan pojan äiti mutta mielenterveyttä koetellaan... uuden mieheni kanssa halusimme lapsen ja onnistuimme.. kolme kuukautta kärsin pahoista oloista todella ja mieleni heittelehti jatkuvasti.. kun 13vkoa tuli täyteen selvisi että minulla paha tulehdus klamydiasta aiheutunut sellainen..( jota ei ollut kun testit aikaisemmin tehtiin) kun jouduin sairaalaan mies oli pakannut kamansa ja jättänyt viestin oveen "harkitsisit aborttia".. Noh eipä käynyt mielessä ja menetin lapsen tämän vakavan tulehduksen takia.. samalla uskon miehiin ja suren todella lapsen menettämistä... jäin yksin poikani kanssa vaikka en miestä halua edes nähdä enään koen kaiken tämän yksin ja haluaisin vain voimia jaksamiseen..eikai auta muuta kuin mennä lääkärille.. minulla on mieliala lääkitys jo ennestään ja käyn töissä ja hoidan poikani tietysti mutta ahdistus on suuri... miten saan voimia jaksamiseen ja uskon taas ihmisiin..? varmaan ajan kanssa mutta ei ole helppoa nyt ei taloudellisesti, henkisesti taikka fyysestikkään.. poika lähti viikoksi kesäloma reissuun isovanhempien kanssa ja yksinäisyys todella ahdistaa..
 
Tsemppiä haastavaan tilanteeseesi.
"Asioilla on tapana järjestyä"-sanonta pitää paikkansa vaikka siihen uskominen varmasti tuntuu vaikealle juuri nyt.

Jos miehesi jätti sinut tuollaisessa tilanteessa, on varmasti hyvä että olet päässyt hänestä eroon. Keskity nyt omaan ja poikasi hyvinvointiin! Elämä voittaa, usko pois.
 

Yhteistyössä