Maahanmuuttajien määrät 2023 ovat ennätyssuuret tiedottaa tilastokeskus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Todella tärkeä tieto, on pimitetty EK-medioissa tyystin ja siksipä esim. kerjuuttamisjonoissa on kokpersujen äänestäjiä, jotka ovat täysin tietämättömiä, kyseisistä ennätyssuurista maahanmuuttomääristä, ja osa ihan vakavissaan uskoo, ettei nykyisen äärioikeistohallituksen aikana, olisi ollut maahanmuuttoa. Miten helppoa EK-medioittenkin on vedättää äärioikealle ja jymäyttää yksinkertaisia.
 
vierailija
Täsmälleen niin. Populistiporvarit, siskojenhakkaajat ja muut vätykset, haluavat uskoa "suuriin johtajiinsa", vaikka tilastot kertovat totuuden: ennätyssuuri maahanmuutto rasismikorttia nöyristelevien äänillä. EK-medioissa pörssimonopolien osakkeidenomistajat, koettavat himmailla tietoja.
 
vierailija
vierailija
Minulle sanoi perussuomalainen Helsingin vaalikojullaan vuonna 2021, että ei me maahanmuuttoa vastaan olla. Työperäinen maahanmuutto ok, "pakolaisia" väärin perustein ei haluta. Tämä perussuomalaisten vaaliehdokas sanoi Facebookin sensuurin olevan oikein puhuttaessa törkeyksiä. Monet kannattajat ilmaisevat itseään tökerösti ja heitä on aivan oikein sensuroida ja blokata Facebookin toimesta, näin tämä perusuomalaisten ehdokas minulle viestitti. Hän myös sanoi maahanmuuttajien rikastuttaneen Suomen ruokakulttuuria.
 
vierailija
On se kieltämättä mukavaa, kun ulkomailta asti tullaan tänne siivoamaan ja tekemään muita raskaita töitä. Ja minä voin syntyperäisenä suomalaisena istua sohvalla kaljaa juoden. On persun elämä helppoa. Kiitos maahanmuuttajat!
 

Yhteistyössä