Mää vaihdoin nikkiä (aika turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun 4 v täyttävä poika haluis tietää miksi merileijonan nimi on merileijona vaikka se ei näytä leijonalta :o :D
Pohdittiin tuota ihan oikeasti tässä yksi päivä...mutta nyt kun ollaan saatu tänne ihka oikea merileijona niin saan varmaan vastauksen tähän probleemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no kiva, nyt voin vaihtaa sun nimen kohdalle puhelimeenkin merileijona :D :D paljon kivempi :D

Sun nikki on kyllä niin ykkönen ettet voi vaihtaa sitä ikinä :D

ei kai oo ykkönen :ashamed: mut siis en kyllä aiokaan koskaan vaihtaa, vielä seitsemänkymppisenäkin pyörin täällä nytkiksenä :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun 4 v täyttävä poika haluis tietää miksi merileijonan nimi on merileijona vaikka se ei näytä leijonalta :o :D
Pohdittiin tuota ihan oikeasti tässä yksi päivä...mutta nyt kun ollaan saatu tänne ihka oikea merileijona niin saan varmaan vastauksen tähän probleemaan :D

Joskohan merileijonat ärjähtelee samalla tavalla kuin maaleijonatkin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

Joskohan merileijonat ärjähtelee samalla tavalla kuin maaleijonatkin :laugh:

tuota mä tarjosin kanssa vastaukseksi :D :laugh:

Kiva nikki =)

Yhteistyössä