Mää en jaksa enää!!! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

^^

Vieras
Tätä raskautta, tahtoo jo synnyttään!! Oon oikeesti ihan loppu, alusta asti on saanu pelätä, että vauva syntyy ennen aikojaan ja muutenkin erittäin raskas raskaus takana.. Nyt kun vauvalla on lupa tulla, niin ei vahingossakaan tule.. Mulla on niin tuskainen olo jo :'( Joka paikkaa särkee ja kolottaa, eikä pysty liikkuun kunnolla. Väsyttää niin paljon, että ei meinaa hereillä pysyä enää ollenkaan.. Pari päivää sitten alkoi valumaan limatulppaa ihan reilusti ja onnessani ajattelin, että nytkö sitten päästään tosi toimiin.. Paskan vitut, täällä ollaan yhdessä kasassa edelleen ilman minkäänlaisia supistuksia..
Sori avautuminen, mutta oon vaan jo niin loppu :'(

Tuttu tunne. Mulla kans oli kuopuksen kanssa koko ajan pelko et syntyy liian aikasin , mutt sitten kun oli lupa tullla niin ei millään. Käynnistys oli varattu viikolle 41+2, mutta synnytys alkoikin itsestään kun tehtiin sitä nännihieronta testiä, mikälie oikealta nimeltään. :laugh: Loppu aika on tuskaa ja varsinkin nyt kesää vasten kun on niin kuuma. Tsemppiä, koita jaksaa.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka:
Tuttu tunne. Mulla kans oli kuopuksen kanssa koko ajan pelko et syntyy liian aikasin , mutt sitten kun oli lupa tullla niin ei millään. Käynnistys oli varattu viikolle 41+2, mutta synnytys alkoikin itsestään kun tehtiin sitä nännihieronta testiä, mikälie oikealta nimeltään. :laugh: Loppu aika on tuskaa ja varsinkin nyt kesää vasten kun on niin kuuma. Tsemppiä, koita jaksaa.. =)

Oon kokeillu tota nänni juttuakin, saan kyllä supistuksia sillä aikaan, mutta ne loppuu heti, kun lopetan nännien nypläyksen.. :(