?
:
Vieras
Mut on raiskattu ollessani 9 vuotias, olen nyt 39 vuotiaana masennuksen takia sairaslomalla, piiiitkällä. . . Ensimmäistä kertaa elämässäni puhun asiasta. . .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ::Mut on raiskattu ollessani 9 vuotias, olen nyt 39 vuotiaana masennuksen takia sairaslomalla, piiiitkällä. . . Ensimmäistä kertaa elämässäni puhun asiasta. . .
Alkuperäinen kirjoittaja ::Mut on raiskattu ollessani 9 vuotias, olen nyt 39 vuotiaana masennuksen takia sairaslomalla, piiiitkällä. . . Ensimmäistä kertaa elämässäni puhun asiasta. . .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja NannaG:Tuollaisille väkisin perseeseen vetäjille (ilmeisesti?) kannattaa tehdä sama. Kun ukko nukahtaa panon jälkeen, niin olisit työntänyt vaikka shampoopullon ryppyreikään sille, tietäspähän miltä tuntuu.
Olisi vaan tykännyt siitä. Kaikki eivät koe samaa asiaa samalla tavalla. Miehillä on ehkä isompi anus?
Pesäpallomailaa sitten!
Miksei metri rautatienkiskoa?
Tai juna.