mä voisin itkeä, niin väsynyt mä olen tähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ollaan 3v rakennettu pitkästä tavarasta ja vieläkään ei ole sauna valmis, toinen vessa puuttuu jnejnejne ja miestä ei kiinnosta.
ulkopuolista apua ei voi ottaa, talkoita ei pidetä, mikään ei kelpaa sille kun "minä itte" ja kuitenkaan ei mitään tee.
tähän naapurustoon on rakennettu 3 taloa näiden 3v aikana ja ovat aivan valmiita pihoja myöten, tosin 1 talo oli paketti mut 2 muuta pitkästä myös!
mä en jaksa tätä enää, mä haluan valmiin kodin, tää on mulle niin iso asia et oon jo harkinnu pois muuttamistakin kun ei mistään tule mitään, mä en jaksa katsella enää tätä keskeneräisyyttä, mun psyyke ei kestä...

Noin siinä käy, kun uusavuttomat tumpelot ryhtyvät rakentamaan. Yliarvioitte omat kykynne ja voimavaranne rakentamisen suhteen, joten keskenhän se jää. :laugh: :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Noin siinä käy, kun uusavuttomat tumpelot ryhtyvät rakentamaan. Yliarvioitte omat kykynne ja voimavaranne rakentamisen suhteen, joten keskenhän se jää. :laugh: :laugh: :kieh:

;( voi kiitos sanoistasi ;( nyt voi ottaa sen melkein-sanan pois, kyyneleet nousi silmiin ja valuu poskille... ;(

Katsopa pitkästä aikaa piirroselokuva Bambi ja kuuntele tarkkaan pupu-äidin neuvo "Jos ei ole kaunista sanottavaa, ei tarvitse sanoa mitään."

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

;( voi kiitos sanoistasi ;( nyt voi ottaa sen melkein-sanan pois, kyyneleet nousi silmiin ja valuu poskille... ;(

Älä välitä ap. Tuolla hepulla ei kai ole koskaan mitään positiivista sanottavaa. Mistä lienee juurensa juontaa? Majurille ei kai ole koskaan itselleen sanottu mitään rohkaisevaa ja kannustavaa. Voimia ap.lle.

olet erittäin törkeä tyyppi. toivottavasti vaan häviäisit näiltä palstoilta!!!!

no onhan tässä tietenkin osa totta, jos kolme vuotta on taloa rakentanu ja noin paljon on vielä kesken, niin outoahan se on. Voiha se olla mahdollista, että omat voimavarat on arvioitu väärin...

Ota pätkä köyttä ja vedä ittes jojoon!

voi et ole ainoa.

Juuri ystävän tykönä pidettiin tyttöjen kanssa rakennusbileet.
siellä siis kanssa uupui vähän sieltä ja vähän täältä.

maalattiin pari makkaria ja ikkunalistat kiinnitetiinsisälle ja eteisen seinä laatoittettiin.
isäntä alkoi innostua uudestaan rakennusurakan loppuun saattamisesta kun kirjattiin ylös kaikki mitä tekemättä ja viivailtiin iloissamme tehdyt yli ystävämme kanssa.
sauna heilläki kesken mutta nyt alkanut homma sujumaan.

tarkoitus mennä auttamaan siivouksessa kunhan lumet sulaa ja samalla taas vähän korkkailla vinkkua yms hyvää syödä.

saatiin jalkalistatkin paikalleen suurimpaan osaan huushollia :)

kyllä me akatkin osataan :)
miehesi on varmaanki uupunut kun näkee joka paikassa keskeneräistä. eikun ylös mitä tehdään ja missä järjestyksessä ja siitä ei sitten riidellä jos joku ei onnistu ajallaan vaan uusi päivämäärä entisien perään tavoitteeksi

Tuo rakennusbileet oli hyvä idea! ap, testatkaa sitä!

Sitten bileiden jälkeen otatte aina yhden huoneen tekemisen urakaksi. Niin, että huone huoneelta talo valmistuu täysin valmiiksi. Siitä saa energiaa kun huomaa sitten, että tämä huone on jo täysin valmis.

Miten jakselet, AP? Ymmärrän sun tuntemuksesi täysin...Itsekin olen väsynyt ainaiseen keskeneräisyyteen ja meillä on sentään osittain valmis talo ja mies tekee kyllä koko ajan minkä ehtii...Kohta on tosin valmista, mutta välillä tulee itselle totaalisen uuvahtanut olo, kun koko ajan joku asia vielä tekemättä. Meillä monta lasta ja yritän tässä itsekin lastenhoidon lomassa esim. maalailla ja koko ajan joku keskeyttää. Järkätkää ihmeessä talkoot tai "rakennusbileet", toivottavasti miehesi osaa nöyrtyä ja pyytää vähän apua muiltakin. Voimia!

Älkää itkekö. :hug: Kyllä se siitä joskus iloksi muuttuu. Ehkä. Me on asutto remontin keskellä vuodesta 2002 ja edelleen jatkuu. Tosin kohde muuttui kerran matkan varrella, mutta tilanne on ihan sama.
Jos vielä joskus muutan, ni joko otan talon avaimet käteen periaatteella tai sit muutan rivariin, sitä ei ainakaan voi alkaa laajentamaan jos ostaa asunnon keskeltä taloa. :D

Yhteistyössä