A
"apua"
Vieras
Aivan järkyttävää. En ymmärrä miten jotkut jaksavat tätä kuukausia tai jopa vuosia. Valmistuin äskettäin ja muutin uudelle paikkakunnalle ja hakemuksia ja soittoja olen tehnyt kymmeniä ja taas kymmeniä, mutta aina tulee vastaukseksi että valintamme ei ollut sinä. Argh. Mulla on kauhea pakokauhu tästä asiasta. Mun on pakko saada töitä, josta saan käteen vähintään 1200euroa. Muuten meidän talouden perii hukka.
Ja olen valmistunut amk:sta, mutta oman alan hommia ei ole, joten olen hakenut jokaista myyjän paikkaa, kouluavustajan, palveluneuvojan ym. tehtäviä. ei vaan natsaa
Jos mulla ei olisi perhettä, niin lähtisin toki työni perään vaikka maailman ääriin, mutta mieheni työ on sellainen, että siitä ei noin vain lähdetä ja lisäksi on tuottoisampaa kuin mun mahdollinen oman alan työ.
Miten tästä selviää?
Tuntuu, että oon ihan hyödytön, urpo ja nolla. En kelpaa mihinkään ja en pääse mihinkään.
Ja olen valmistunut amk:sta, mutta oman alan hommia ei ole, joten olen hakenut jokaista myyjän paikkaa, kouluavustajan, palveluneuvojan ym. tehtäviä. ei vaan natsaa
Miten tästä selviää?
Tuntuu, että oon ihan hyödytön, urpo ja nolla. En kelpaa mihinkään ja en pääse mihinkään.