Mä vihaan tuota kissaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivo

Vieras
Se on aivan kauhea. Hyppii pöydille ja kirjahyllyille, tiputtaa kaiken ja tuhoaa kaiken. Kaikki mun kukat ja kuivakukka-asetelmat se saatana on tuhonnut. Ja ettei tässä vielä tarpeeksi, niin se saatana syö kaikki sähköjohdot!! Se on tuhonnut jo puhelimen laturin, lasten wii-ohjaimen laturin, kymmenet kuulokkeet ja varmaan jotain muutakin vielä jota en ole huomannut. Mä inhoon ja vihaan tuota elukkaa, miksi sen pitää olla tuommoinen perkele?!

Ja sillä on kissakaveri ja satojen eurojen edestä kiipeilypuita ja leluja ja vaikka mitä, mutta silti se on tuollainen persereikä.

Meillä sama juttu,syö kaikki piuhat,herätti taas aamuviideltä ja siitä asti kirkunut.Vihaan tota kattia enkä tajua mikä vittu sitä vaivaa.Mulla on kolme kissaa ja vain toi yksi on tommonen perkele.

Meiän kissa alkoi kusemaan ympäri kämppää vauvan tultua taloon. Siitä on nyt puolisen vuotta. Joka vitun konsti on koitettu mitä vaan googlesta on löytyny. Sohvaki pilalla. Se on muuten kiva katti, mutta AAArgh.

Etsi sille uusi koti. Se ei viihdy teillä. Syy on sen olosuhteissa. Se kaipaa huomiota/ tekemistä/ isomman reviirin/toisen kissakaverin/ylipäätään onnellisemmaksi tekevän paikan. Kissa on ehdoton tapaus ja jos ihminen ei ymmärrä sen veistiä ei kannata purkaa raivoaan siihen. Tilanne on sama kuin koettaisit selittää marsilaisille, ettet halua lähteä mukaan ufoon.

Mä en tykkää kissoista. Meillä oli aina lapsuudenkodissa kissoja. Voi hitto minkä määrän yöunitunteja myö menettiin niitten kutaleiden takia. Juoksi kamalaa rundia pitkin kämppää(pääasiassa öisin), että kamat vaan helisi, ja mourusivat vaan vielä mennessään. Hyppi ovenkahvoihin, Kiipes verhoihin, tiputti kamoja ja se hiekkaloota hais vaikka puhdisti urakalla. Ja aina oli hiekat jalkapohjissa, kun vessassa kävi.

Mä vihaan kissoja enkä ikinä ottais yhtäkään sellasta kotiini. JOs kyläpaikassa on kissa niin sihisen sille ja näytän hampaitani aina kun omistaja ei näe. Eivätpä tule lähelleni sen jälkeen. Vitun otukset vituttaa.

Miksi niin monet ihmiset kuvittelevat, ettei kissalle voi opettaa mitä se saa tehdä ja mitä ei? Oma vika jos ei ole viitsinyt opettaa sille mikä on sallittua ja mikä ei.
Anna kissa pois sellaiseen kotiin, jossa sitä ymmärretään ja siitä osataan pitää huolta oikein.

Onko se väriltään oranssi?

Meilläkin oli tuommoinen ilkivallantekijä-kissa. Rauha hänen sielulleen!
Muuten ihan kiva kolli oli, mutta kaiken se tuhosi :D Minä koitin sen myydä, antaa ja vaikka mitä, kerran jätin "vahingossa" parvekkeen ovenkin yöksi auki, mutta ei, ei siitä eroon päässyt.
15vuotta sen kanssa tapeltiin. Ja nyt on ikävä kun kollia ei enää ole :(

Kuvailuistasi huomaa, ettei kissasi ole onnellinen luonasi. Anna se todellakin sellaiseen kotiin jossa se saa rakkautta osakseen ja sen annetaan elää kissan elämää.

Meillä on kaksi kissaa. Tekevät välillä pahuuksiaan, mutta entä sitten? Se on niiltä normaalia käytöstä jos esim ovat vaikkapa päivän keskenään. Kun menee kotiin niin kumpikin liimautii kiinni ja kehräävät onnellisina. Niiden kanssa leikitään, niitä rapsutellaan ja näin. Ja moni on sanonit eläinlääkäriä myöten, että kissoista näkee heidän olevan onnellisia.
Kissoja voi myös kouluttaa. Esim meillä vanhempi kissa istuu käskystä ja antaa tassua, varsinkin kun on kovin nälkäinen ja ottaa ruokakupin pöydälle niin toinen istuu lattialla, tassu ilmassa ja naukuu. Oppi vieläpä yllättävän nopeastikin sen.