Jos v*tutukseen vois kuolla, oisin jo vainaa. Prkle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AARGH!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AARGH!!!!

Vieras
Tuo stanan kissa on koko helvetin aamun tehnyt tuhojaan. Ensin se herätti mut puol kuudelta ja on siitä lähtien tuhonnut paikkoja. Se syö sähköjohdot poikki, tiputtaa kaiken hyllyiltä ja pöydiltä, tuhoaa mun kukat jne. Mikään ei siihen saatanaan tehoa.

Tästä kaikesta johtuen mua nyt sitten vtuttaa kaikki muukin. Mua raivostuttaa se, että menin kuvittelemaan että muakin varten vois joku ihmissuhde olla. No eipä voi, musta ei kiinnostu kukaan normaali mies. Ottaa päähän tää kauhea sekasotku täällä kotona ja se, ettei kukaan muu tee täällä yhtään mitään. Ärsyttäää aivan sairaasti ihan kaikki, mun pää varmaan räjähtää kohta.

[QUOTE="vieras";28928883]Kissaa ei tosiaankaan ole tarkoitettu pieneen luukkuun viettämään päivästä toiseen vaan maalle pyydystämään hiiriä ja muutenkin olemaan itsenäinen.[/QUOTE]

Taas idiootti liikenteessä...

Se on vähän ku lasten kanssa, jos et halua koko ajan olla varpaillasi,koti tulee sisustaa niin, ettei tavaroita ole tasoilla pudotettavaksi ja johdot laitetaan piiloon suojien alle.

[QUOTE="vieras";28928883]Kissaa ei tosiaankaan ole tarkoitettu pieneen luukkuun viettämään päivästä toiseen vaan maalle pyydystämään hiiriä ja muutenkin olemaan itsenäinen.[/QUOTE]

Älä viitsi..

Onko sulla nuori kissa? Energiseltä vaikuttaa. Tosin kissan/lemmikin kanssa joutuu vähän miettimään muutoksia kodissaan ihan niin kuin jos sulla olisi mies tai lapsia. Mikään ei pysy täysin samanlaisena kuin olet yksin tottunut.

Kyllä se ihmissuhde sulle tulee sitten kun olet "valmis". Veetutuksestasi päätellen haluat ihmissuhdetta niin paljon, ettet enää näe sitä sopivaa tyyppiä. Into voi joskus laittaa posrkuttamaan sen oikean ohitse.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;28929068:
No mitä ihmeen idioottia tuossa oli? Meillä on viisi kissaa, eikä koskaan ole sisällä tuhojaan tehneet kun purkavat energiansa ulkona. Tulevat syömään ja nukkumaan sisälle. Samoin koirat.

Huomiota ja kaveria se kisu siellä näyttäis kaipaavan, jos et jaksa leikittää niin hommaa kaveri sille.

Kissaa ei saa pitää vapaana ulkona.

MjAxMy1iYWU0ZWQ3YjgzZWQ0Njc5.png

Mua vituttaa tää kylppäriremppa! 7 viikkoa ilman vettä ja 2,5 viikkoa ilman koko kylppäriä prkl!!
Nyt tulee sentäs keittiöön vesi ja tänään piti päästä laatottamaan.

No ei päästy. Seinät on vesieristefirman jäljiltä kuin perunapeltoa, 1,5 cm pahimmillaan heittoa niin siihen ei tuommosta isoa laattaa siististi laiteta.

Yhteistyössä