Mä vihaan tuota kissaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpotti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kissat herättää joka yö 3-4 välillä jos eivät ole päässeet illalla ulos yöksi. Eivätkä mitenkään voi herättää samaan aikaan, että lähtisivät ulos samalla ovenaukaisulla. Meillä vanhempi kissa herättää miut ensin. Tulee mouruamaan makkariin ja kun lähden sen perässä alakertaan ulko-ovelle, niin odottaa siellä nätisti ulospääsyä. Mutta kun avaan oven, se muuttaakin mielensä ja säntää ruokakupille syömään. Siinä sit odottelen hetken ja passitan sen pihalle. Kun pääsen takaisin sänkyyn ja nukahdan, tulee toinen kissa herättämään kun haluaa ulos...:D

[QUOTE="reija ensimmäinen";26041708]ap, minkä rotuinen kissa?[/QUOTE]

Ragdoll.

Otin vielä poikakissan, kun luin että pojat on enemmän ihmiseen kiintyviä ja seurallisempia jne. Puuh.
Kun ois tämän tiennyt, niin vähempikin ois riittänyt.

Mutta en mä villeimmissäkään unelmissani osannut kuvitella, että nää kissat on tämmöisiä :O Mulla on aikaisemmin kokemusta vaan maatiaisista, ja ne on kuin eri planeetoilta näitten kanssa.

Ragdoll.

Otin vielä poikakissan, kun luin että pojat on enemmän ihmiseen kiintyviä ja seurallisempia jne. Puuh.
Kun ois tämän tiennyt, niin vähempikin ois riittänyt.

Mutta en mä villeimmissäkään unelmissani osannut kuvitella, että nää kissat on tämmöisiä :O Mulla on aikaisemmin kokemusta vaan maatiaisista, ja ne on kuin eri planeetoilta näitten kanssa.

ok. mulla tuli heti mieleen et toi on vasrmasti cornish rex, kuulosti noi vinkeet niin tutuilta :D

Mä en voi sietää et kissa on sängyssä taikka pöydällä. Saa takulla lähöt ja jos tulis minut tohon aikaan herättään ni saattais lentää sieltä sängystä. Ei uskalla meidän kissa tulla huoneeseen. Ja pöydälle ku erehtyy menee ni saa vetta naamalle. Kuri son oltava katillaki.