Mä VIHAAN noita uusia energiansäästölamppuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Eipä oo irkki päällä! Ellet sit tarkoita sitä 'oikeaa' irkkiä. Siis galtsua :>

Mie oon pari päivää tutissu, kun ukko kehtas suatana jättää mut rahatta! (melkein )

http://www.youtube.com/watch?v=NnuruSv3UDc :laugh:
mä yritän su laittaa päälle, nyt 2 yötä putkeen töitä joten ei kerkiis olemaan siellä :(

:D:D ei luoja.. Mutta meijän irkkaajien onni, ettei kaikki osaa sinne tulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oulun Anttilassa oli näitä normi lamppuja tiistaina kun kävin siellä, ja tietty ostin useamman paketin jemmaan ku myyjä niitä siinä vielä lisää hyllyyn laittoi.

mä meen kattoon oisko vielä huomenna!

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
ostakaa ledi lamppuja todella hyvä valo ja kestävät kauan. maksavat enemmän mutta tullee sen verta säästöä että kannattaa.

Ai oikeen sähkönkulutuksessakin vai :D Kylläpä taitaa energiansäästölamput vetää sen ykkössijan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Saahan noita normaalin näköisenäkin jos haluaa
http://www.airam.fi/tuotesivut%20html/lamput/valintaopas.html

kävin kodin ykkösessä ja cittarissa tän lamppuasian tiimoilta, näillä tavarataloilla ei ollut tarjota mulla "normaalin" näköistä 40wattisena eikä ohutkantaisena...

Siis hehkulanpun 40W vastaavan? Se on energiansäästölampussa jotain aivan muuta, alle 10W. Tuosta linkistä löytyy ne watit.

Kyllähän noitten es-lamppujen kanssa pitää olla pitkä pinna... Ensin ostat eteisen plafondiin hehkut, jotka maksoi enemmän kuin tuo valaisin itsessään pari vuotta sitte. Sitten sytytät valon...odotat...odotat..odotat.. ja kas se alkoi syttyä!! Kymmenen minuutin päästä siitä, kun käänsit kytkimestä! Ja meillä tapana pitää eteisessä valoa vain kun tullaan ja lähdetään ( näkee pukeutua ja etsiä tavarat) !!!Nyt se pitäisi sytytää lähtiessä että näkisi töiden jälkeen ottaa kengät jalasta :D

Ja toinen.. makkarista jouduin ottaan koko lampun v*ttuun, kun haisi niin tajuttoman pahalle!! Kesti aikaa ennenkuin huomasin et on lamppu ku haisee! Luulin et on joku sähkölaite vetelemässä viimeisiään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mua ärsyttää se kun menee tovi ennenkuin ne valaisee kunnolla, meillä on vaatehuoneessa ja siinä voi käydä hörppäämässä aamukahvin ennenkuin näkee mitä etsii.

osta ledilamppuja niin noi huolet häviää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oulun Anttilassa oli näitä normi lamppuja tiistaina kun kävin siellä, ja tietty ostin useamman paketin jemmaan ku myyjä niitä siinä vielä lisää hyllyyn laittoi.

mä meen kattoon oisko vielä huomenna!

Pidetään peukkuja että sinulle vielä lamppuja löytyis, ja ostakki sitten kaapit täyteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:
Siis hehkulanpun 40W vastaavan? Se on energiansäästölampussa jotain aivan muuta, alle 10W. Tuosta linkistä löytyy ne watit.

niin, tiedän :kieh: eipä löytyny sillä vastaavalla wattimäärällä ku niitä koukeroita :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vvvv:

niin, tiedän :kieh: eipä löytyny sillä vastaavalla wattimäärällä ku niitä koukeroita :headwall:

No voi koukero sentään... ne on ihan hirveitä.

meillä kyl valaisee samantien, mutten voinu sietää sitä sinistä valoa mikä oli niissä lampuissa mitä kärkkäiseltä halvalla ostettii. oli pakko vaihtaa takas hehkut. yritin jos silmä olisi tottunu, mut ei..
ja se miks ei sovi himmentimee ni se rupee välkkymää ku ei pala riittävällä teholla se kaasu siel. eli epileptikolle tulee aineki kohtaus siitä välkkymisestä.

Yhteistyössä