Mä vihaan kesää ja ruohonleikkaajia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Juu-u, mieti kun meillä on ihqu naapuri joka antaa lapsiensa ajella päältäajettavalla ihan vaan huvin vuoksi!!! |O |O |O

Meillä on 3 mopoa ja lastenmönkijöitä :whistle: . Aikuisten motukkakin löytyy ja moottoripyörillä monikäy kylässä. Ja just ajoin nurmikon, tai osan. On niin paljon että ei jaksa kerralla ajaa. Siksi asutaan täälä syrjässä saa päristää miten lystää! naapurit myös

Joo pipo on pikkasen kireellä. En mä nyt henkilökohtasesti sitä ruohonleikkaajaa syytä ja toki tiedostan sen että tääl ruohoa leikataan miten sattuu. Joskus vaan menee hermo, kun tietää miten tärkeetä se uni on pikkuselle. Sain omaan sänkyyn nukahtaa kun imetin uneen.. Varmaan vauva hermostui mun hermostumista, mutta mun pitäs vaan opetella laskee sataan ennenkun hermostun.

mutta oli pakko vaan purkaa, en toiminut oiken ja tällästa tää välillä on.

Ymmärrän miten rasittava tuo tilanne on. Ja jos itellä vielä vähän huono päivä, huonosti nukuttu yö tai jotain, niin kyllä hermot menee. Ja meillä kans herkkäuninen vauva. Ei oo tosiaankaan opettamisesta kiinni, miten herkästi herää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo pipo on pikkasen kireellä. En mä nyt henkilökohtasesti sitä ruohonleikkaajaa syytä ja toki tiedostan sen että tääl ruohoa leikataan miten sattuu. Joskus vaan menee hermo, kun tietää miten tärkeetä se uni on pikkuselle. Sain omaan sänkyyn nukahtaa kun imetin uneen.. Varmaan vauva hermostui mun hermostumista, mutta mun pitäs vaan opetella laskee sataan ennenkun hermostun.

mutta oli pakko vaan purkaa, en toiminut oiken ja tällästa tää välillä on.

:hug:

Itsekin LUULIN että kaikki vauvat/lapset osaa kyllä nukkua melussakin, jos vaan ei totuta hiljaisuuteen. Mutta kun toinen lapseni syntyi totesin että luulo ei ole tiedon väärtti. On nimittäin yritetty totuttaa toinen nukkumaan melussa, mutta ei se ei vaan onnistu. Kiitän luojaani että hän on sentään tottunut isoveljensä leikeistä tuleviin ääniin eikä niihin enää herää. Kaikkeen muuhun kylläkin.

Yhteistyössä