Mä vihaan ihmisiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arvaa ammattini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arvaa ammattini

Vieras
Kateellisia, katkeria, kaikkitietäviä, maailmannapa-tyyppejä. Mä inhoan ja vihaan ihmisiä, joille muut olennot on olemassa vain oman egon pönkitystä tai alistamista varten. Joilla ei ole minkäänmaailman sosiaalista kyvykkyyttä eikä tunne-elämää, vaan kaikki pyörii vain ja ainoastaan rahan ja oman navan ympärillä. Mä vihaan niitä viisastelijoita, jotka tietää aina kaikesta kaiken, eikä kukaan muu ole yhtään mitään. Vihaan pettäjiä, valehtelevia luusereita, juoruakkoja ja -ukkoja, jotka kokee olevansa jotenkin kaikkia muita ylempänä kun tietävät jonkun mehevän juorun. Mä vihaan kyykyttäjiä, veemäisiä, itsekkäitä ihmisiä, joille kaikki muut on roskaa.

Mä vihaan niitä ihmiskunnan hylkiöitä, joille ainoa tapa ilmaista itseään on väkivalta ja sadismi. Vihaan niitä, joilla ei ole pienintäkään empatiakykyä ketään tai mitään kohtaan, niitä, joille kaikki muut ovat olemassa vaan itseä varten.

Ja mä vihaan niitä nillittäjiä, jotka tulee tähänkin ketjuun laukomaan jotain muka vittumaista ja ovat olevinaan niin cooleja että. Työttömiä ja koulujakäymättömiä ikuisia kotiäitejä, joilla ei ole mitään aikomustakaan ikinä elättää itseään.

Vihaan ihmisiä.

[QUOTE="vieras";28370962]Elämäänsä kyllästynyt tyhjäntoimittaja? :)[/QUOTE]

Mä en ole kyllästynyt elämääni, mä oon kyllästynyt ihmisiin. Ja todellakin voisin alkaa vaikka tyhjäntoimittajaksi, oispahan ainakin toimeentulo taattu eikä tarttis tavata idiootteja joka helvetin päivä.

Vihaat siis ihmisiä, etenkin empatiakyvyttömiä ihmisiä. Ok.

Muuten voisiko olla, että jonkilainen vaste kuitenkin herää aina jostain. Kuten sinunkin tunteesi lienevät oikeutettuja, niin sinun tekstisikin herättää tunteita. Hmm..ilmeisesti et halua kuitenkaan kenenkään vastaavan? Itse vastasin ihan siinä mielessä, että en vittuillakseni, mutta ajattelin kertoa että tuli mieleen, että toivottavasti et oikeasti ole jatkuvasti kovin vihainen ihminen. Itsesi takia ennen kaikkkea? Toisaalta tätäkään en halua sanoa sillä lailla, että olisin näsäviisas ja mitenkään parempi missään mielessä. Mutta miksi niin paljon vihaat kuitenkin vai vihaatko?

[QUOTE="heh";28370973]Asiakaspalvelija? :)[/QUOTE]

Aspa tuli mullekin mieleen...

Sosiaalityöntekijä??

Saahan sitä välillä ihanrauhassa vihata. Uskon että aika ajoin jokaisessa ihmisessä esiintyy joitain noita piirteitä. Samoissa ihmisissä luultavasti esiintyy myös piirteitä joita ihailee ja arvostaa, ihan on omasta mielentilasta kiinni, että kumpiin piirteisiin haluaa kiinnittää huomiota.

En mä varmaan oikeasti halua mitään vastauksia, kunhan puran todella huonoa päivää. Ja en onneksi ole jatkuvasti näin pahalla päällä, mutta valitettavasti nykyään useammin kuin aiemmin. Ja syynä on työ, valitettavaa sekin. Aiemmin rakastin työtäni, mutta ehkä ne ruusunpunaiset lasit on karisseet pikkuhiljaa pois ja alan näkemään asiat toisin. Töissä on ollut myös aivan liikaa organisaatiomuutoksia viime aikoina, se heijastuu koko työyhteisöön ja omalta osaltaan tekee myös ilmapiirin töissä ikäväksi. Pahoin pelkään, etten ole ainoa samanlainen ihmisraunio työpaikallani :(

Haluaisin oikeasti tehdä jotain muuta, mutta kun en tiedä että mitä. Arvatkaa ahdistaako.

voi harmi, uskon että sun tunteet voivat olla hyvinkin oikeutettuja, ja toivottavasti et väsy etkä katkeroidu ja ala oikeasti vihata ihmisiä. mutta rehellisyyskin on hyve! ja jonnekin on hyvä purkaa tunteita! ja mites onko mitää tapaa tehdä aloitteita asioitten parantamiseksi? jos olet ottanut siellä esille tuloksetta asiat, voit myös ottaa yhteyttä omaan ammattiliittoon tai työsuojeluun. hmm oletko muuten kunnalla töissä?

Sepä siinä just on, että jos koettaa tehdä jotain aloitteita tai edes kertoa tuntemuksistaan ja kehitysideoistaan lähimmille esimiehille, niin saa aivan varmasti "rangaistuksen" aktiivisuudestaan. Ja se rangaistus on aina jotain kyykyttämistä tai siirtoa vielä paskempiin työtehtäviin tai vähintään vihaista tiuskimista päin näköä. Jos kerrot että olisit erityisen kiinnostunut jostain työhösi liittyvästä erityisalueesta ja haluaisit kehittää itseäsi siinä, niin voi olla täysin varma että ikinä enää ei sitä hommaa pääse tekemään. Mä en voi käsittää tuollaista johtamista. Ja tää sama tyyli jatkui esimiehen vaihtumisenkin jälkeen.

Tiedättekö miltä tuntuu, kun ei saa tehdä koskaan sitä, mihin ois se suurin intohimo, ja kaikki vaan siksi, että se on lähimmän esimiehen tapa näyttää kaapin paikka.

Tuskin jaksan alkaa taistelemaan ammattiliiton kautta näistä asioista, haluan vaihtaa kokonaan työpaikkaa tai jopa alaa.

En viitsi sanoa sen tarkemmin, mutta on tuo tullut jo tässä ketjussa mainittua jonkun toimesta.
Luulen, että haluaisin vaihtaa ihan kokonaan alaa, tää taitaa olla jo nähty. 18-vuotiaasta saakka olen halunnut tätä työtä tehdä ja nyt melkein 20 vuoden jälkeen alkaa riittää.

En viitsi sanoa sen tarkemmin, mutta on tuo tullut jo tässä ketjussa mainittua jonkun toimesta.
Luulen, että haluaisin vaihtaa ihan kokonaan alaa, tää taitaa olla jo nähty. 18-vuotiaasta saakka olen halunnut tätä työtä tehdä ja nyt melkein 20 vuoden jälkeen alkaa riittää.

No sittenhän se on aika tehdä jotain muuta :) Kyllä se sydän kertoo kun aika on kypsä. Ei kun miettimään.

Yhteistyössä