A
Arvaa ammattini
Vieras
Kateellisia, katkeria, kaikkitietäviä, maailmannapa-tyyppejä. Mä inhoan ja vihaan ihmisiä, joille muut olennot on olemassa vain oman egon pönkitystä tai alistamista varten. Joilla ei ole minkäänmaailman sosiaalista kyvykkyyttä eikä tunne-elämää, vaan kaikki pyörii vain ja ainoastaan rahan ja oman navan ympärillä. Mä vihaan niitä viisastelijoita, jotka tietää aina kaikesta kaiken, eikä kukaan muu ole yhtään mitään. Vihaan pettäjiä, valehtelevia luusereita, juoruakkoja ja -ukkoja, jotka kokee olevansa jotenkin kaikkia muita ylempänä kun tietävät jonkun mehevän juorun. Mä vihaan kyykyttäjiä, veemäisiä, itsekkäitä ihmisiä, joille kaikki muut on roskaa.
Mä vihaan niitä ihmiskunnan hylkiöitä, joille ainoa tapa ilmaista itseään on väkivalta ja sadismi. Vihaan niitä, joilla ei ole pienintäkään empatiakykyä ketään tai mitään kohtaan, niitä, joille kaikki muut ovat olemassa vaan itseä varten.
Ja mä vihaan niitä nillittäjiä, jotka tulee tähänkin ketjuun laukomaan jotain muka vittumaista ja ovat olevinaan niin cooleja että. Työttömiä ja koulujakäymättömiä ikuisia kotiäitejä, joilla ei ole mitään aikomustakaan ikinä elättää itseään.
Vihaan ihmisiä.
Mä vihaan niitä ihmiskunnan hylkiöitä, joille ainoa tapa ilmaista itseään on väkivalta ja sadismi. Vihaan niitä, joilla ei ole pienintäkään empatiakykyä ketään tai mitään kohtaan, niitä, joille kaikki muut ovat olemassa vaan itseä varten.
Ja mä vihaan niitä nillittäjiä, jotka tulee tähänkin ketjuun laukomaan jotain muka vittumaista ja ovat olevinaan niin cooleja että. Työttömiä ja koulujakäymättömiä ikuisia kotiäitejä, joilla ei ole mitään aikomustakaan ikinä elättää itseään.
Vihaan ihmisiä.