mä vedin kännit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääliö

Vieras
mulla on huomenna apaapäivä töistä ja vedin tässä kotona kalsarikännit..

oon turhautunut elämääni, olen ollut saman miehen kanssa 15vuotta ja haikailen kokoajan jotain muuta..siis kaipaan kiihkeyttä ja jännitystä elämääni, vielä en ole mitään tehnyt ja tuskin edes onnistuisin koska en ole mikään prinsessa ruusunen..onko teillä muilla mammoilla vastaavaa olotilaa ikinä? siis että kaipaatte jotakin mitä on mahdoton saada?

[QUOTE="vieras";29106864]Saman miehen kanssa 20 v. ja huomenna vp ja en juo :). Ole onnellinen ap siitä mitä sulla on :)[/QUOTE]

olenkin onnellinen siitä mitä minulla on, mutta olen niitä ihmisiä, jotka kaipaa sitä jota ei voi saada.. haluan nyt sellaisen miehen joka tulee ja vie mut hetkeksi pois tästä arjesta, räjätyttää tajunnan ja hetken olen ainoa nainen maan päällä!

[QUOTE="aapee";29106874]olenkin onnellinen siitä mitä minulla on, mutta olen niitä ihmisiä, jotka kaipaa sitä jota ei voi saada.. haluan nyt sellaisen miehen joka tulee ja vie mut hetkeksi pois tästä arjesta, räjätyttää tajunnan ja hetken olen ainoa nainen maan päällä![/QUOTE]

Mulla oli noi fiilikset edellisessä avioliitossa, sit tuli mies joka räjäytti tajunnan. Sanomattin selvää, että en ole enää naimisissa :-D

Mä 12v avossa, keväällä tutustuin yhtee varattuu.. Oli ihanaa ku oli perhosii mahas ja oltii meilläkin :D Ym... Se oli ihanaa.. Sen akka soitteli sil mis oot vaik makasin sen pääl :D Kyl me vieki pidetää yhteyt sillo tällö.

Voisitko sä millään itse tehdä asialle jotain? Oot kai niitä jotka on täysin riippuvaisia miehen huomiosta?

[QUOTE="aapee";29106874]olenkin onnellinen siitä mitä minulla on, mutta olen niitä ihmisiä, jotka kaipaa sitä jota ei voi saada.. haluan nyt sellaisen miehen joka tulee ja vie mut hetkeksi pois tästä arjesta, räjätyttää tajunnan ja hetken olen ainoa nainen maan päällä![/QUOTE]

Yhteistyössä