Mä varmaan kuolen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
...tähän närästykseen ja kusihätään ja suonenvetoihin.

Miten mulla on hämärä muistikuva, että n. 7 vuotta sitten oli suorastaan jännää olla raskaana?
Nyt tää ainoastaan ottaa ohimoon.

Voinko mä vaan mennä nukkumaan, ja herätä vasta kuuden viikon päästä synnyttämään??

:hug:
Monesko päivä la?:)
Mulla 29.5 ja samoja tunteita välillä..tosin ei nyt noin paljoa vaivoja(ainakaan vielä), mutta lähinnä kyllästyttää ja v**ttaa se ettei pysty kunnolla hengittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
:hug: Vaippa aikuiskokoa, magnesiumia ja rennietä jätti annokset. Auttaiskos nuo yhtään?

Renniestä on yhtä paljon riemua kuin vaikka ranskanpastillien popsimisesta.
Magnesium jeesaa vähän, herään enää noin kerran yössä siihen, että pohkeesta kiskoo.

En usko kykeneväni kusemaan tena ladyyn, vaikka kuinka yrittäisin psyykata...

Mensi nyt vaan pikakelauksella nämä loppuviikot, vaikka tietäähän sen että aika vaan hidastuu tästä eteenpäin. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

Miten mulla on hämärä muistikuva, että n. 7 vuotta sitten oli suorastaan jännää olla raskaana?

Voinko mä vaan mennä nukkumaan, ja herätä vasta kuuden viikon päästä synnyttämään??

Mulla 29.5 ja samoja tunteita välillä..tosin ei nyt noin paljoa vaivoja(ainakaan vielä), mutta lähinnä kyllästyttää ja v**ttaa se ettei pysty kunnolla hengittämään.

31.5. lukee nla-kortissa, 4D:n mukaan toi sama 29.5. :D

Toi hengittäminen jäi ihan listasta, sitä on kai jo jotenkin tottunut vetämään vaan pintapihinää...
EI tää ekan eikä tokankaan kanssa ollu vielä näin vaikeeta. Kolmas oli jo aika rasittavaa. Tämä jää tasan viimeiseksi, vaikka lapsia saisi olla enemmänkin.
Raskaus ei sovi mun mielenterveydelle. |O

Stemppiä kuitenkin. Varmasti tuntuu aika pitkältä. Mutta sitten kun pieni on sylissä niin ei sitä edes muista kuinka kramppas jne :). Ja hetkellisesti saattaa jopa ikävöidä raskausmasua :hug:

*ojentaa pikakelausnappulan ja vaihtoehtoisesti 6 vkon unipillerin* :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:

31.5. lukee nla-kortissa, 4D:n mukaan toi sama 29.5. :D

Toi hengittäminen jäi ihan listasta, sitä on kai jo jotenkin tottunut vetämään vaan pintapihinää...
EI tää ekan eikä tokankaan kanssa ollu vielä näin vaikeeta. Kolmas oli jo aika rasittavaa. Tämä jää tasan viimeiseksi, vaikka lapsia saisi olla enemmänkin.
Raskaus ei sovi mun mielenterveydelle. |O

Okei eli oot mun kanssaodottaja sitten:D
Mulla ei ihme kyllä ole noita suonenvetoja ollut kun ihan muutama, vaikka tuntuu olevan aika yleinen ja ikävä vaiva...tosin voihan ne alkaa vaikka ensi yönä(toivonmukaan EI)
Mutta tuo pissihätä..RRRRRRRRRR! Olen jopa ollut vihainen omalle virtsarakolleni ja huutanut sille että voi se jumalauta taas tuntua kun on ainakin ruokalusikallinen nestettä :laugh:

Kysyppä terkalta että jos saisit jonkun väliaikaiskooman tms :p

Kyllä se vielä hellittää! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Stemppiä kuitenkin. Varmasti tuntuu aika pitkältä. Mutta sitten kun pieni on sylissä niin ei sitä edes muista kuinka kramppas jne :). Ja hetkellisesti saattaa jopa ikävöidä raskausmasua :hug:

*ojentaa pikakelausnappulan ja vaihtoehtoisesti 6 vkon unipillerin* :D

Tätä mahaa ei ihan varmasti tule ikävä.

Ja nyt olis kyllä kaiken muunkin hyvä pysyä tiukasti muistissa. Tää on niiiiiiiin varmasti viimeinen.
Mä joudun lataamoon, jos vielä joskus hankkiudun odottamaan sitä viidettä.

Mutta kyllä tää tästä, kun tuo suvaitsee saapua pihalle tuolta...

Täällä LA 20.5. Pissalla ravaan n. 4 kertaa yössä ja joka ilta närästää...

Apuja olen saanut seuraavista asioista:
Närästykseen: syön illalla vain vähän ruokaa, vähärasvaista sellaista. (Opin tämän todellakin kantapään kautta vedettyäni yhtenä iltana Hesen kerrosaterian tunti pari ennen nukkumaanmenoa... :D )
Suonenveto: Juon illalla tarpeeksi vettä, pissahädän uhallakin. Magnesiumia joka päivä purkista. Pidän jalat yöllä lämpiminä villasukilla.
Jatkuvaan pissahätään en oo keksinyt mitään apuja ;) se kai täytyy vaan kärsiä.

Tsemppiä odotuksen loppumetreille!

taidetaan nykyään olla vaan niin kovia valittamaan joka asiasta että voi voi sentään.Iänpäivät on nainen ollut raskaana ja siihen kuuluu kipukin mukaan että kärsivällisyyttä vaan kehiin.
Itse voi noihin närästyksiinkin vaikuttaa miettimällä syöminkejä ja vettä voi juoda aina enempi ja enempi vaikka vessareisuja se lupaa.

Yhteistyössä