että mä en enää itke tätä asiaa tai uhraa ajatuksia sille..nyt se vaan valtas taas mut ja mun mielen...mä niin haluan vauvan :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen::hug: no onkos se täysin mahdoton toteuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal::hug:
En voi väittää tietäväni miltä sinusta tuntuu :|
Minä luovutan munasoluja, ja olisi hienoa jos joku pari saisi sillä lailla kaipaamansa vauvan.
Toivon, että tekin vielä oman nyyttinne saatte :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:tää on oikeesti suoraan sanottuna niin persiistä,täälä mä oon yksinäni itkeny koko illan..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:ootko pöppiäinen minkä ikäinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:ootko pöppiäinen minkä ikäinen?
täytän syksyllä 27