Nyt jostain tonni ylimääräistä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lex

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
6 572
2
36
Niin julmettu moottoripyöräkuume taas, vannoin itselleni että tänä kesänä en missaa tätä. Kortti vaan puuttuu, hupsista.

Enkä todellakaan ole onnistunut säästämään yhtään rahaa, mistä perhanasta mä nyt nyppään tonnin ylimääräistä?

Vinkkejä nyt heti, alanko myymään pikkuhousuja vai mitä?:xmas:
 
Et sinä sillä tonnilla vielä mitään tee, se pelkkä kortti ei lämmitä jos ei pyörää ole. Eli jos pyöräkuume iski niin sellaisen kymppitonnin saat varata kesäksi. Tonni korttiin, toinen vakuutuksiin, tonni pari ajovarusteisiin, tonni kaudessa renkaisiin, huoltoihin ja muuhun kivaan. Loput sitten siihen pyörän hankkimiseen. Eli pankkiin hattu kourassa lainaa hakemaan.
 
No autsh, se on sitten astetta vakavammanpuoleista kevään tuloa rinnuksissasi sykkimässä :D... Moottoripyöräkuume ON kyllä paha :kieh:, nim. moooonta vuotta kärvistellyt, mutta mulla se kyllä loppuu aika tylysti tuohon talouspoliittiseen tilanteeseen...

Toivottavasti unelmasi kuitenkin toteutuu - tavalla tai toisella :)!
 

Yhteistyössä