Niin julmettu moottoripyöräkuume taas, vannoin itselleni että tänä kesänä en missaa tätä. Kortti vaan puuttuu, hupsista.
Enkä todellakaan ole onnistunut säästämään yhtään rahaa, mistä perhanasta mä nyt nyppään tonnin ylimääräistä?
Vinkkejä nyt heti, alanko myymään pikkuhousuja vai mitä?:xmas:
Enkä todellakaan ole onnistunut säästämään yhtään rahaa, mistä perhanasta mä nyt nyppään tonnin ylimääräistä?
Vinkkejä nyt heti, alanko myymään pikkuhousuja vai mitä?:xmas: