mä vannoin kauan aikaa sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: no onkos se täysin mahdoton toteuttaa?

no ei muuten mutta kun yritystä sellanen kuutisen vuotta takana,ei kuulu ei...ollaan käyty hoidoissakin jokunen vuos sitten ja yks koeputki takana...ja tänään tuli vaan ajatus että jos sittenki pitäis taas koittaa hoitoja,mutta musta ei oo siihen hormoni rumbaan taas ja niihin pettymyksiin...
 
:hug:
En voi väittää tietäväni miltä sinusta tuntuu :|
Minä luovutan munasoluja, ja olisi hienoa jos joku pari saisi sillä lailla kaipaamansa vauvan.
Toivon, että tekin vielä oman nyyttinne saatte :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
tää on oikeesti suoraan sanottuna niin persiistä,täälä mä oon yksinäni itkeny koko illan..

En ollenkaan voi ymmärtää tuskasi määrää mutta todella toivon että saisitte vauvan, eihän sitä ikinä tiedä =)
 

Yhteistyössä