Mä uskon näin

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25494380:
Algoman kanssa samaa mieltä, entäs kun haavisto pannaan valtiovierailulla maahan, jossa ei suvaita homoja?

Niin? Joissain maissa naisella ei ole samanlaisia kansalaisoikeuksia kuin miehellä. Ja silti naisia on presidetteinä ja he tekevät vierailuja näihin (kehittymättömiin) maihin.

[QUOTE="hmm";25494460]Kysyin joku aika samaa, mutta en lukenut vastaustasi, kun nukahdin :) Oletko siis vaimosi kanssa vielä, ja en valitettavasti ole nähnyt[/QUOTE]
Miksi kiinnostaa, asutko täällä lähellä? : /

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25494479:
Miksi kiinnostaa, asutko täällä lähellä? : /

En asu, mutta olen sulle aikasemminkin kirjotellut, ja jutellut naisasioistasi. Tiedän kyllä missä asut..Ei tartte vastata, jos et halua. Ennen en tykännyt sun jutuista, mutta nyt aina kun nään sut täällä, tulen iloiseksi

[QUOTE="hmm";25494529]En asu, mutta olen sulle aikasemminkin kirjotellut, ja jutellut naisasioistasi. Tiedän kyllä missä asut..Ei tartte vastata, jos et halua. Ennen en tykännyt sun jutuista, mutta nyt aina kun nään sut täällä, tulen iloiseksi[/QUOTE]
Kiva kuulla, että pidät minusta. :)
Rohkea ehdotus sinulle, uskallatko rekisteröityä ja laittaa minulle yksityisviestiä? :)

Näin kerran seksiunta miespuolisesta kaveristani. Uni tuntui aivan luonnolliselta, mutta herättyäni minua ällötti. En ole kertonut hänelle unestani, mutta vaimolleni olen kertonut. Voisinko olla biseksuaali sallivammassa kulttuurissa? Ehkä. Estoja selvästi on.

Kieroutunut olen kyllä muutenkin ja äänestin Pekka Haavistoa. Oletko itse seksuaalisesti täysin normaali kaikilla mittareilla, mitä mittareita niitä sitten onkaan?

Miten seksuaalisuus liittyy presidentin tehtäviin?

En tieda kuuluuko se mitenkaan presidentin toimintaan .
Se kuitenkin kuuluu siihen kuvaan mika presidentista saadaan ja myoskin kuvaa valtiosta ,jossa presidentti on virkaan aanestetty.

Yhteistyössä