Mä tuun kohta hulluksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap.Sintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ap.Sintti

Jäsen
27.06.2011
48
0
6
40
Oon varmaan masentumassa, mua itkettää ja stressaa koko ajan. Huolestuttaa raha-asiat, vaikka ei ne nyt kovin huonostikaan ole kun mies on töissä.
Mä niin haluaisin töitä...Mulla on paniikkihäiriö, joka pahenee koko ajan jos en mihinkään pääse. Sen vuoksi mulle nyt koitetaan saada kuntouttavaa työpaikkaa, se olis paras vaihtoehto nyt kun oon ollu kauan työtön, ja paniikkihäiriö on niin pahana. Oon helmikuusta asti oottanu että millon pääsee, vaan ei...Meidän kunnassa joku päättäjä on jäänyt eläkkeelle, ja sen vuoksi ei kukaan osaa osoittaa mulle mitään paikkaa. Aina kun kyselen, niin vastaus on että koitetaan hoitaa asia pikapuoliin..Työkkärissäkin jo ihmettelivät että miten noin voi olla.
Mä en enää jaksa istua kotona, kavereitakaan mulla ei oikeen ole, että vois heidän kanssaan hengailla päivisin...Sekoan tänne kotiin :( Miehellä on pitkiä päiviä, yli kymmentuntisia (raksamies), että yksin joutuu olemaan...
Olisko jotain vinkkejä jaksamiseen?? :(

no tuo päivärytmin tekeminen olis kyllä varmasti tarpeen, oon niin jumittunut kotiin :( vapaaehtoistyö vois olla ihan kivaa oikeasti, mitenhän/mistähän sellaista vois kysellä? seurakunnasta?

Yhteistyössä