A
ARGH!!!
Vieras
mies työttömänä ja minä töissä. hoidan koko ajan kaiken kun herra vaan makaa. oon koittanu ymmärtää sitä et senkin on vaikeeta olla ja pinnaa kiristää kun on tollanen työnarkomaani luonteeltaan, mutta nyt multa palo käämi!!!!
SOVITTIIN, ei että minä sovin, että siivotaan tänään illalla joulusiivo.
mies häipyny jonnekin kun tulin töistä, puhelin kotona.
siivosin 2h yksin ja kaikki oli ihan levällään kun mies tuli kotiin.
ja mitä tekee hän? menee tietokoneelle pelaamaan miinaharavaa!! tiuskasin että ei sulla sitten parempaa tekemistä olis???!!! "joo olishan mulla...." ja siirtyy sohvalle katsomaan tulosruutua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä niin sekoan, mun pitäis mennä aamulla töihin, mutta ei paljon huvita siivota kun yks vaan makaa eikä yhtään auta!!!!! PERKELE!!! millä mä saan ton auttamaan et saan tän urakan tän vuorokauden puolella hoidettua???!!!!!
SOVITTIIN, ei että minä sovin, että siivotaan tänään illalla joulusiivo.
mies häipyny jonnekin kun tulin töistä, puhelin kotona.
siivosin 2h yksin ja kaikki oli ihan levällään kun mies tuli kotiin.
ja mitä tekee hän? menee tietokoneelle pelaamaan miinaharavaa!! tiuskasin että ei sulla sitten parempaa tekemistä olis???!!! "joo olishan mulla...." ja siirtyy sohvalle katsomaan tulosruutua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä niin sekoan, mun pitäis mennä aamulla töihin, mutta ei paljon huvita siivota kun yks vaan makaa eikä yhtään auta!!!!! PERKELE!!! millä mä saan ton auttamaan et saan tän urakan tän vuorokauden puolella hoidettua???!!!!!