helvetti mä potkin ton äijän tonne hankeen kohta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ARGH!!!

Vieras
mies työttömänä ja minä töissä. hoidan koko ajan kaiken kun herra vaan makaa. oon koittanu ymmärtää sitä et senkin on vaikeeta olla ja pinnaa kiristää kun on tollanen työnarkomaani luonteeltaan, mutta nyt multa palo käämi!!!!

SOVITTIIN, ei että minä sovin, että siivotaan tänään illalla joulusiivo.
mies häipyny jonnekin kun tulin töistä, puhelin kotona.
siivosin 2h yksin ja kaikki oli ihan levällään kun mies tuli kotiin.
ja mitä tekee hän? menee tietokoneelle pelaamaan miinaharavaa!! tiuskasin että ei sulla sitten parempaa tekemistä olis???!!! "joo olishan mulla...." ja siirtyy sohvalle katsomaan tulosruutua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä niin sekoan, mun pitäis mennä aamulla töihin, mutta ei paljon huvita siivota kun yks vaan makaa eikä yhtään auta!!!!! PERKELE!!! millä mä saan ton auttamaan et saan tän urakan tän vuorokauden puolella hoidettua???!!!!!

Niin ja nyt on sun vuoro istua koneella. =)
Kauan ajattelit olla täällä? Käytä tämäkin aika hyödyksi ja mee siivoomaan. Sammuta tv ja pyydä nätisti mies mukaan hommaan. Tai samalla kun potkit sen sinne hankeen, pyydä ottaan matot mukaan.. niistä tulee raikkaita.

mikä pakko se on tän vuorokauden aikana hoitaa? se on oikeesti sillekin vaikeeta. sehän ehtii siivoilla sitten kun sä oot huomenna töissä. ota ystävällinen asenne, se auttaa aina niiiiin paljon enemmän kun se että alat hermoomaan.

Niin ja nyt on sun vuoro istua koneella. =)
Kauan ajattelit olla täällä? Käytä tämäkin aika hyödyksi ja mee siivoomaan. Sammuta tv ja pyydä nätisti mies mukaan hommaan. Tai samalla kun potkit sen sinne hankeen, pyydä ottaan matot mukaan.. niistä tulee raikkaita.

no mitä helvettiä mä yksin tuolla raadan, kai mäkin saan istua alas?!
matothan on siis olleet ulkona jo pitkään, että ihan sinne lähtee kohta niskapersotteella pelkkä mies! oon aivan raivona.... argh...

Jätät kaiken siihen ja menet nyt nukkumaan. Katsot huomenna töiden jälkeen mikä on tilanne (toisin sanoen onko mies tehnyt mitään) ja jatkat sitten jos innostaa. Jos ei innosta, niin vietätte joulun kaaoksen keskellä, mutta ehkä mies oppii siitä jotain.

mikä pakko se on tän vuorokauden aikana hoitaa? se on oikeesti sillekin vaikeeta. sehän ehtii siivoilla sitten kun sä oot huomenna töissä. ota ystävällinen asenne, se auttaa aina niiiiin paljon enemmän kun se että alat hermoomaan.

sehän ei todellakaan siivoa kun olen töissä, tiedän sen 110% varmaksi.
ja tänään on vähän pakko siivota kun oon koko viikon ollut töissä ja menoissa niin ettei ole ehtinyt, sovittiin yhdessä et tänään kun tänään on ainoa päivä et mä kerkeen..
mun ystävällinen asenne hävis sillä hetkellä kun toi tuli tänne lorvaileen vaikka sen piti auttaa..
ja kun kerta kotona ollaan, niin kiva olis et olis siistiä..

Jätät kaiken siihen ja menet nyt nukkumaan. Katsot huomenna töiden jälkeen mikä on tilanne (toisin sanoen onko mies tehnyt mitään) ja jatkat sitten jos innostaa. Jos ei innosta, niin vietätte joulun kaaoksen keskellä, mutta ehkä mies oppii siitä jotain.

mä en mitenkään ehdi huomena ja en todellakaan pysty viettämään joulua hyvillä mielin jos täällä on kaaos... en mä mitään kaappeja oo siivoomassa yms "ylimääräistä", mutta silti tähän tuntuu menevän aikaa. (vaikken istuiskaan tässä.... ennenku joku neropatti ehtii sen sanoa..)

sehän ei todellakaan siivoa kun olen töissä, tiedän sen 110% varmaksi.
ja tänään on vähän pakko siivota kun oon koko viikon ollut töissä ja menoissa niin ettei ole ehtinyt, sovittiin yhdessä et tänään kun tänään on ainoa päivä et mä kerkeen..
mun ystävällinen asenne hävis sillä hetkellä kun toi tuli tänne lorvaileen vaikka sen piti auttaa..
ja kun kerta kotona ollaan, niin kiva olis et olis siistiä..

:D No ehkä se yllättää sut. Tsemiä. Mut en mä ainakaa jaksas tähän aikaa enää mitään siivota. Varmaan ennemmin makaisin siellä hangessa. Huomenna sitten uudella innolla patistat sitä :D

Yhteistyössä