Mä tuun hulluksi tän painonhallinnan kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lepis harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lepis harmaana

Vieras
Koko ihmiselämäni aina 30 vuotiaaksi asti sai syödä, juoda ja liikkua niin kuin halusi, aina oli paino enintään 57kg(pituutta 164cm). Nyt puolentoista vuoden aikana on tullut kymmenen kiloa lisää!!! Kokeiltu karppaamiset, lautasmallit, kilokaloreiden tiputtamiset, karkkilakot, alkoholittomuudet jne. Ei mikään hetkauta painoa edes puolta kiloa alaspäin! Viimeksi otin toooosi maltillisen, mutta järkevän kuukauden ja ei kun paino nousi! Liikuntaa olen lisännyt reilusti, mutta lihasta ei ole missään nimessä kasvanut, ei ole sen tyylistä tai niin runsasta liikuntaa. Kunto ok, mutta mitä ihmettä enää osaan tehdä?!?! Kolmatta lasta tässä haluaisi suunnitella, mutta vähän arveluttaa saako enää sitten painoaan millään hallintaan?

Kokeile biosignature mittausta. Ystävääni auttoi ymmärtämään miksi paino ei putoa vaikka hän kuinka teki kaiken kuten luuli pitävän tehdä. Omaa kokemusta minulla ei ole mutta olen ajatellut myös kokeilla vaikka olen hyvässä kunnossa. Suosittelen myös kuntosalia. Lihasmassa polttaa enemmän energiaa kuin läski. Jos paino ei putoa, niin teet jotain väärin. Ne jotka väittävät laihdutuksen olevan erittäin helppoa ovat kyllä väärässä - ei vaan riitä että syö kuin lintu ja liikkuu 5h päivässä. Kyllä kilot tippuvat nopeasti jos kyseessä on vaikka yli 100kg nainen, eli sairaalloisen ylipainoinen. Järkevä painonpudotus on monien asioiden summa, ja liikunnan osuus painonhallinnassa on vain n.20%. Syömisellä - mitä syötä ja mihin aikaan, on suurin merkitys. Ensimäisenä suosittelen ruokapäiväkirjaa...se on auttanut monia. Jos kaipaat enemmän vinkkejä niin voidaan vaihtaa sähköpostiosoitteita :)!

koita startata se painonpudotus alkuun nutriletilla. mulla on tyssänny alkuunsa kaikki kuurit kun ei paino putoo, tai jos putoo niin -500g/vko.

nyt täysnutraamista reilu 2vkoo ja lantiolta -5.5cm, paino -5.1kg :)

koita startata se painonpudotus alkuun nutriletilla. mulla on tyssänny alkuunsa kaikki kuurit kun ei paino putoo, tai jos putoo niin -500g/vko.

nyt täysnutraamista reilu 2vkoo ja lantiolta -5.5cm, paino -5.1kg :)

Oi, mulle oikeesti riittäisi jos ennen raskautta saisi painon tuohon 60kg:aan. Tuolla olis jo NIIN lähellä sitä :) Kuntosalilla käyn kun saa työn puolesta sen ilmaiseksi, lisäksi harrastan kössiä. Käyn hölkkäämässä, ajan polkupyörällä työmatkat ja kävelyt koiran kanssa. Mut kaikkea tätä kohtuudella, ei mitenkään huisin "intohimoisesti".

[QUOTE="Lepis";23905268]Oi, mulle oikeesti riittäisi jos ennen raskautta saisi painon tuohon 60kg:aan. Tuolla olis jo NIIN lähellä sitä :) Kuntosalilla käyn kun saa työn puolesta sen ilmaiseksi, lisäksi harrastan kössiä. Käyn hölkkäämässä, ajan polkupyörällä työmatkat ja kävelyt koiran kanssa. Mut kaikkea tätä kohtuudella, ei mitenkään huisin "intohimoisesti".[/QUOTE]

kannattaa koittaa. meillä on täällä nutraajaketju, tuu mukaan :) nostan sen etusivulle jos haluut vilkasta :)

Yhteistyössä