A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ani:Tai no vastaus ehti jo tullakin. Kai se nyt ahdistaa ja masentaa jos on lukittuna kotiin eikä työtä edes arvosteta. Ota asia kunnolla esiin miehesi kanssa ja sano ettet enää jaksa. Käy lääkärillä tai neuvolassa ja kysy sieltä, mistä voisit saada apua. Yksin kotona asioiden hautominen ei auta asiaa vaan vain pahentaa sitä.
Noh, oon kyllä sanonut miehelle että ei se kotona oleminen niin helppoa ole. Mutta ei usko. Sanoo vaan että hän jäis tosi mielellään kotia lapsen kanssa... mä kyllä menisin töihin mutta vasta elokuussa kun nyt on muutenkin lomautukset työpaikalla menossa. Oon yrittänyt keskustella miehen kanssa ja sanonut että "EN jaksa, kyllästyttää olla aina vaan kotona" mutta ei mies sitä usko tai edes halua kuunnella. Neuvolan terkalle en halua edes tätä myöntää koska se sitten laittaa sossuun ilmoituksen. Tällä on nimittäin uhkannut, ei suoraan mutta oon niin ymmärtänyt.Lapsella ei kuitenkaan oo mitään hätää, iloinen on ja leikkii mutta on vaan niin tutkivainen että joka paikkaa pitää tutkia ja sitten multa menee hermot. Äh.
![]()
Kai miehelläs joskus on vapaata? Jätäpä se lapsenvahdiksi ja varaa itelles vaikka risteily kaverin kanssa tai kylpylä tai mistä nyt pidätkin. Ja annat miehen hoitaa homman kotiin kun niin sitä kaipaa. Ja sä saat edes hetken hengähtää. Ei se loppuiäksi tilannetta korjaa mut edes 1-2 päiväksi .)
On miehellä viikonloput vapaata... mutta mulla taas ei ole kaveria jonka kanssa lähtee risteilylle tai kylpylään. Kaikilla kavereilla on omat perheet ja haluavat olla niiden kanssa.