H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti::ashamed: Saatan hermostua ihan mistä tahansa, esim. jos 1v lapseni vaikka levittää lelunsa just kun oon ne kerännyt. Lapsi kitisee ja vinisee koko ajan, mä en jaksa sitäkään...
Sitten tiuskin ja huudan vaikka lapsi ei varsinaisesti tajua mistä huudan. Hävettää ja on syyllinen olo mutta vaikka kuinka haluan olla itse kiltisti niin kohta jo syyllistyn huutamiseen ja saatan retuuttaa lasta kädestä kun huomaan sen menneen esim. roskista kaivamaan. Mitä mä teen? Mikä mua vaivaa? :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiutiu:Olet väsynyt..
Mulla meinaa mennä ja meneekin hermot yliherkästi kun oon väsy..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sun tarttis saada hetki hengähtää kyllä se sit siitä ,älä huoli normaalilta kuulostaa paitsi jos satut pientä silloin hae apua se ei ole koskaan oikein..
Alkuperäinen kirjoittaja ei ihme:Ota omaa aikaa, pistä lapsi hoitoon jollekin, käy kahvilassa, kirjastossa ihan missä vaan, mutta tee jotain. Joskus vaan lepää. Olet väsynyt, that´s all.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ei ihme:Ota omaa aikaa, pistä lapsi hoitoon jollekin, käy kahvilassa, kirjastossa ihan missä vaan, mutta tee jotain. Joskus vaan lepää. Olet väsynyt, that´s all.
Ei ole ketään hoitajaa lapselle. Mies on töissä, tekee pitkää päivää ja 100 km säteellä ei ole ketään tuttua jolle lapsen voisi antaa hoitoon. Ei ole rahaa palkata hoitajaakaan. Mä vaan oon aina kotona lapsen kanssa... ei ole rahaa käydä missään muuallakaan, ei ole autoa ja bussit ei täällä kulje kovin usein... ja jos joku menee niin se on niin kallista ettei ole rahaa siihen. Siispä oon vaan kotona, aina lapsen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Minä myös. Ja huomaan itsekin olevani väsynyt ja kyllästynyt.. Mutta tähän ei auta enää kahvilakäynnit ja päiväunet, sama jatkuu puolen tunnin päästä kotiinpaluusta...
En tiedä mikä auttaisi, lopullinen lähtö?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ei ihme:Ota omaa aikaa, pistä lapsi hoitoon jollekin, käy kahvilassa, kirjastossa ihan missä vaan, mutta tee jotain. Joskus vaan lepää. Olet väsynyt, that´s all.
Ei ole ketään hoitajaa lapselle. Mies on töissä, tekee pitkää päivää ja 100 km säteellä ei ole ketään tuttua jolle lapsen voisi antaa hoitoon. Ei ole rahaa palkata hoitajaakaan. Mä vaan oon aina kotona lapsen kanssa... ei ole rahaa käydä missään muuallakaan, ei ole autoa ja bussit ei täällä kulje kovin usein... ja jos joku menee niin se on niin kallista ettei ole rahaa siihen. Siispä oon vaan kotona, aina lapsen kanssa.
Toi tollanen on todella raskasta! En halua pelotella mutta uhman lisääntyessä ja kasvaessa tilanne voi vielä pahentua jos ette pääse mihinkään tuulettumaan. Aiotko mennä töihin millon? Kerhoja? Koeta keksiä mitä hyvänsä, muuten ei jaksa. Meillä kyläpaikkoja ja kerhoja ja hoitopaikka mummilla ja silti jaksaminen välillä kortilla. Voimia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Minä myös. Ja huomaan itsekin olevani väsynyt ja kyllästynyt.. Mutta tähän ei auta enää kahvilakäynnit ja päiväunet, sama jatkuu puolen tunnin päästä kotiinpaluusta...
"Ihanaa" etten ole ainoa joka tuntee näin! Poden surkeutta siitäkin että lasten ollessa yökylässä en ikävöi heitä lainkaan vaan nautin elosta ja olosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ani:Olet väsynyt ja ehkä vähän masentunutkin. Saisitko jonkun hoitamaan lapsia pariksi päiväksi jotta voisit vähän levätä ja pohtia, mikä sinua ahdistaa? Jos se ei auta, niin puhu asiasta vaikka neuvolassa. Voihan tuo olla hormonaalistakin. Itse olin ärtyisä kuin karhu kun olin toista kertaa raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja ani:Tai no vastaus ehti jo tullakin. Kai se nyt ahdistaa ja masentaa jos on lukittuna kotiin eikä työtä edes arvosteta. Ota asia kunnolla esiin miehesi kanssa ja sano ettet enää jaksa. Käy lääkärillä tai neuvolassa ja kysy sieltä, mistä voisit saada apua. Yksin kotona asioiden hautominen ei auta asiaa vaan vain pahentaa sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ani:Tai no vastaus ehti jo tullakin. Kai se nyt ahdistaa ja masentaa jos on lukittuna kotiin eikä työtä edes arvosteta. Ota asia kunnolla esiin miehesi kanssa ja sano ettet enää jaksa. Käy lääkärillä tai neuvolassa ja kysy sieltä, mistä voisit saada apua. Yksin kotona asioiden hautominen ei auta asiaa vaan vain pahentaa sitä.
Noh, oon kyllä sanonut miehelle että ei se kotona oleminen niin helppoa ole. Mutta ei usko. Sanoo vaan että hän jäis tosi mielellään kotia lapsen kanssa... mä kyllä menisin töihin mutta vasta elokuussa kun nyt on muutenkin lomautukset työpaikalla menossa. Oon yrittänyt keskustella miehen kanssa ja sanonut että "EN jaksa, kyllästyttää olla aina vaan kotona" mutta ei mies sitä usko tai edes halua kuunnella. Neuvolan terkalle en halua edes tätä myöntää koska se sitten laittaa sossuun ilmoituksen. Tällä on nimittäin uhkannut, ei suoraan mutta oon niin ymmärtänyt.Lapsella ei kuitenkaan oo mitään hätää, iloinen on ja leikkii mutta on vaan niin tutkivainen että joka paikkaa pitää tutkia ja sitten multa menee hermot. Äh.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Minä myös. Ja huomaan itsekin olevani väsynyt ja kyllästynyt.. Mutta tähän ei auta enää kahvilakäynnit ja päiväunet, sama jatkuu puolen tunnin päästä kotiinpaluusta...
"Ihanaa" etten ole ainoa joka tuntee näin! Poden surkeutta siitäkin että lasten ollessa yökylässä en ikävöi heitä lainkaan vaan nautin elosta ja olosta![]()