Mä tilitän nyt tänne !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Mulla on aivan mega-hyper-super flunssa !!!!

Päätä särkee, nenä vuotaa ja on välillä aivan tukossa, on todella kylmä, ja joka jäsentä koskee.

Ulkona sataa lunta, en tykkää siitä yhtään.

Mies tulee töistä kotiin vasta seiskalta, en jaksa odottaa.

Mun olisi tehtävä pojalle ruokaa, en jaksa kipeenä seistä hellan edessä.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Olo on kun olisi jyrän alle jäänyt, kai mullakin on oikeus sairastaa vaikka olen äiti???

No mites sairastat, pistät pojan nälissään istumaan telkkarin ääreen? Kyllä, meillä ON oikeus sairastaa mutta Ei, me emme voi jäädä potemaan vaan sairastamme sen normaalien arkiaskareiden pikanttina lisänä.

Poika kertoi äsken että selviytyy kyllä itse, haki jääkaapista palan makkaraa ja tokas: tällä pärjään huomiseen asti kunnes olet terve :whistle: :heart:

Keräsin voimat ja alan tekemään spagettia ja jauhelihakastiketta :p

:hug: Sehän siinä on että joskus on vaan pakko jaksaa. Pystyisitkö tekemään jonkun nopean ruuan minkä takia ei tarvis hellan edessä seisoskella, ainakaan kauaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Poika kertoi äsken että selviytyy kyllä itse, haki jääkaapista palan makkaraa ja tokas: tällä pärjään huomiseen asti kunnes olet terve :whistle: :heart:

:D Ihana.

joku taas aatteli vittuilla. Minkä ikäinen se lapsi on? tilaa netistä pizza, voi maksaa verkkopankis ja sit tunnin päästä alkaa lastenohjelmat, ni eiku sohvalle..

Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:

Ihana poika ja varmaan pärjäisi! Tee makaronimössö, pääset helpommalla :)

Tiedän niin tunteen. Itse yrjösin la-su tunnin välein sisuskalut pihalle, ja edelleen, vaikken enää oksenna, olo on kuin katujyrän alle jääneellä. Pääseminen sohvalta vessaan tuntuu maratonilta, jääkaappiin ei voi vilkaistakaan ilman pahanolonaaltoa. Tätä se on, äiti-ihmisen sairastaminen... :hug: sulle sinne ja paranemisia!

Yhteistyössä