Mä en jaksa enää tätä flunssaa, kertokaa miten tän saa pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
Ei auta vitamiinitkaan, oon syönyt hevosannoksia d- ja c-vitamiineja sun muita, mutta pahemmaksi vaan menee tää tauti. Joka päivä kun ajattelen ettei tää enää kauheammaksi voi mennä, niin seuraavana aamuna olo on vielä kurjempi :(

Silmiin sattuu, vuotaa vettä, varmaan joku tulehdus. Koko pää ja keuhkot on täynnä räkää, nenä on vuoronperään täysin tukossa ja välillä vuotaa valtoimenaan. Yskittää, keuhkoihin sattuu, v*tuttaa. Päähänkin koskee.

Mä en halua olla enää kipeenä, mä haluan lähteä ihmisten ilmoille, urheilemaan ja harrastuksiin. Kertokaa pliis joku poppakonsti millä tää menee ohitse? Tätä on jatkunut jo reilun viikon.

Sama flunssa täällä. Käynnisty viime viikolla tiistai-iltana. Nokka edelleen tukossa, olo ihan kamala, hirveä herppes huulessa. Ei lämpöä. Viikon oli töissä, mutta en ole liikkunut sitten viime viikon tiistain. Ja viikonloppukin menee lepäillessä.

Kiinnostaisi kanssa kovasti kikka-vitoset :D

No meneppäs nyt lääkäriin niin saat antibioottikuurin. On varmaan muuttunut poskiontelon tulehdukseksi kun jo yli viikon on jatkunut. Lisäks käyt ostaan apteekista sellasen sarvikuono-nenäkannun. Sillä kun huuhtelee säännöllisesti, niin kyllä alkaa helpottaan. Itellä on kans tuo poskiontelotulehdus taipumus, mut tuolla nenäkannulla oon saanu flunssan iskiessä ehkäistyä, ettei mee poskionteloihin.

En mä usko poskiontelotulehdukseen, mulla harvoin sitä vaivaa on, eikä oireet tunnu siltä nyt (ei paineentunnetta päässä eikä kipua jos katson alaspäin jne). Kuumetta ei ole ollut. TOisaalta tässä epätoivon tuoksinassa melkein tekisi mieli syödä kaappiin jääneet Doximycinit pois. Siellä ois 6 kpl:tta jäljellä.. En tiiä oisko niitä mitään apua, jos tää onkin virusperäistä tai jos ei, niin kuuri taitais kuitenkin jäädä liian lyhyeksi.

Mä en halua olla enää kipeä.

no älä nyt ainakaan niitä vanhoja tabuja ala napsia, niitä ei ehkä ole edes tarpeeksi vaan saat entistäkin pahemman taudin tilalle. Mulle myös eilen suositteli sairaanhoitaja tuota sarvikuonoa, kävin ostamassa ja aion tänään kokella, ei ollu mulla ainakaan vielä poskiontelotulehdusta mutta limakalvot karmean turvonneet. Kurkkukin ollut kipeä jo viikon, virusta kuulemma kun ei labrakokeissa mitään erikoista. Saattaa kestää kuulemma kolmekin viikkoa että näin.

Yhteistyössä