Mä tilasin tälläset farkut ja tänään tullut postiin JIPPIIII:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Juurikin samat mut tosiaan mustal liekil.
Hienot sandaalit. Onks hyvät jalkaan kans?

Sulla on loistava kenkämaku. :D Nuo on ihanat saappaat ja yllättävän hyvät jalkaankin.

Nuo sandaalit on mulla ihan kävelykenkinä, on siis hyvät jalkaan. Aluksi tuli pikkuvarpaaseen vähän hiertymää mutta äkkiä nuo remmit pehmeni sen verran ettei enää hierrä.

http://www.morticia.com/catalog/product_info.php?cPath=29_58&products_id=223

Mä vedän tänään tän tyyliset kengät jalkaan ku lähen töihin. Kärki on pyöreempi, ilman sivun vetoketjuu ja pohkeis on mustat liekit.

Mahdanko enää kelvata äidiks?

wOow. Käyttäisin jos osaisin moisilla kävellä.
2-v lapseni tässä huudahti "kenkä, "milla"!" (siskollani "millalla" on samantyylisiä kenkiä ) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Juurikin samat mut tosiaan mustal liekil.
Hienot sandaalit. Onks hyvät jalkaan kans?

Sulla on loistava kenkämaku. :D Nuo on ihanat saappaat ja yllättävän hyvät jalkaankin.

Nuo sandaalit on mulla ihan kävelykenkinä, on siis hyvät jalkaan. Aluksi tuli pikkuvarpaaseen vähän hiertymää mutta äkkiä nuo remmit pehmeni sen verran ettei enää hierrä.

Kiitos samoin :D Ja noi saappaat on kestävät! Mulla noi on koht 10 v vanhat ja suht hyväs kunnos vaik kovassaki käytös on ollu. Pari kertaa suutaril käyny...
Jos noi joskus hajoo lopullisesti niin ostan kyl toiset samanlaiset

Apua! Mulla on valkoiset Pepe Jeansin farkut, tosin niissä ei ole levenevät lahkeet. Oonks mä nolo? Matala vyötärökin löytyy, mut mä omistankin pitkiä paitoja.
Mutta pitäiskö värjätä ne farkut vaikka vaaleanruskeaksi? Tai sit sillä suojavärillä, mustalla? :o

Alkuperäinen kirjoittaja unea:

Mä vedän tänään tän tyyliset kengät jalkaan ku lähen töihin. Kärki on pyöreempi, ilman sivun vetoketjuu ja pohkeis on mustat liekit.

2-v lapseni tässä huudahti "kenkä, "milla"!" (siskollani "millalla" on samantyylisiä kenkiä ) ;)

Yhtä helposti noilla kävelee (ja juoksee - testattu) ku muillaki korkkareilla ja oikeestaan paremminki ku noi tukee nilkkaa ja on tosi hyvät jalkaan.

Yhtä helposti noilla kävelee (ja juoksee - testattu) ku muillaki korkkareilla ja oikeestaan paremminki ku noi tukee nilkkaa ja on tosi hyvät jalkaan.

käyntini on hevosmaista jos laitan jalkaani yli 2cm korot. :ashamed: :kieh:

Enkä mä ole kaatunut edes kunnon kännissä noilla, en edes nilkkaani taittanut. :D

Matalilla perussandaaleilla sen sijaan nilkat muljahtelee vähän väliä. :D

käyntini on hevosmaista jos laitan jalkaani yli 2cm korot. :ashamed: :kieh:

Treenii vaan niin hyvin se lähtee sujumaan. Kaikki on sen taidon joskus joutunu opettelemaan.
Korkkarit vaik kotona jalas kokoajan jos et haluu kyläl lähtee harjottelemaan

Treenii vaan niin hyvin se lähtee sujumaan. Kaikki on sen taidon joskus joutunu opettelemaan.
Korkkarit vaik kotona jalas kokoajan jos et haluu kyläl lähtee harjottelemaan[/quote]

Mut mun hermot ei vaan kestä.. |O Vituttaa ku ei heti osaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Enkä mä ole kaatunut edes kunnon kännissä noilla, en edes nilkkaani taittanut. :D

Matalilla perussandaaleilla sen sijaan nilkat muljahtelee vähän väliä. :D

En mäkään oo muuten noilla kännis (tai muuten) kaatunu vaik onki saattanu joskus olla "konttauskunnos"

Alkuperäinen kirjoittaja pokka pettää:
voi heleveetten mitkä pökät!! :laugh: :laugh: missäs päin ap asustelet että tiiän tulla sit kulmille naureskelemaan kun kekkuloit noissa kyläraitilla?? :D

ihan rohkeesti vaan pk seudulle tuu naureskelee,tuuthan sitten nappaa hihasta kun tuut vastaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja no esim:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jeo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Teinix-pissis :x

sanoo täti... kaikki eivät halua näyttää 20 vuotta vanhemmilta kuin oikeasti ovat..

no ei kai kukaan mammojen palstalla viihtyva halua nayttaa mauttomalta 15 veelta?

Mammojen palsta, yök mikä sana. Miltä äidin sitten pitäs näyttää? Tuulipukukansa jeeee.. :whistle:

oman ikaiseltansa.

No minkäs ikäiseltä mun pitäisi sitten näyttää ja pukeutua ?

iha jees housut ..vähä horahtavan näköset mallit vaan

valkoisia housuja ite en ostais

tietkö miks ne saattaa näyttää horahtavilta,taitaa johtua tosta mallista joka on muuten melkein puol alasti tossa ja esittelee itteensä ;)

Hienot housut, laittaisin ne yökerhoon iltamenoissa mut töihin en laittais tai kauppareisulle. Onneksi sulla ap ja mulla on kroppaa käyttää noita pököjä ?=

Voih ku olis kroppaa. Täl 160cm ruhol ja 67kg painolla ei VIEL laiteta tuollasia jalkaan. Tsempparihousuikskaa en viitti ostaa, ku on vähä liian kalliit. No josko sit -10kg jälkeen laittais onnellisena jalkaan:D

Onneks oon vasta muutaman vuoden päälle parikymppinen, on tän palstan mukaan "lupa" käyttää muutaki ku vaan kulahtaneita collareita ja miehen vanhaa paitaa...

Ja musta on TOSI pelottavaa, jos joku ihminen säälii toista vaatteiden takia. No tietty jos ei oo varaa ku rikkinäisiin vaatteisiin kerran 5 vuodessa, ni sen ymmärtää, mut ett normaalit vaatteet päällä ja säälitään.

Sä, joka säälit(en muista nikkiä)ni varmaan säälit kaikkia vaatetyylejä käyttäviä....Minkäslainen on oma tyylisi?!?!?!

Vähä muuten olis kiva, ku nuissa malleissaki olis aina koon mukaan malli(40 kokosissa tuota kokoa käyttävä tyttö jne. ) Olis kiva nähdä miltä näyttää just esim.42 päällä eikä kaikkia 34 tai 36 päällä kenen päällä ne tietenkin näyttää hyviltä.

sanoo täti... kaikki eivät halua näyttää 20 vuotta vanhemmilta kuin oikeasti ovat..

Nuo. On. Mauttomat. Jos kukaan (mukaan lukien teinit) vetää tuollaiset jalkaansa, saa vain ja ainoastaan säälviä katseita. Noiden aika meni jo noin kymmenen vuotta sitten. Mutta juu - KUKIN TYYLILLÄÄN :laugh: :laugh: :laugh:

kyl sääkin käyttäisit jos sul ois hyvä beppu? =) myönnä pois vaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ylikilo:

Nuo. On. Mauttomat. Jos kukaan (mukaan lukien teinit) vetää tuollaiset jalkaansa, saa vain ja ainoastaan säälviä katseita. Noiden aika meni jo noin kymmenen vuotta sitten. Mutta juu - KUKIN TYYLILLÄÄN :laugh: :laugh: :laugh:

Juu en todellakaan käyttäis :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ylikilo:

Juu en todellakaan käyttäis :laugh: :laugh: :laugh:

Juu ja et......*LOL*

Yhteistyössä