Ihan kivat. Ei sopis mulle. Mut mun ei silti tarvii pönkittää omaa pientä egoani ilkkuen niitä jotkä näitä käyttää. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Teinix-pissis :x
Kades... Kaikkien ei onneksi tarvi näyttää keski-ikäisiltä, alle 3kymppisinä...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Teinix-pissis :x
![]()
![]()
Oliko tuo nyt joku vihjaus, että mä näytän keski-ikäiseltä?
Jos, niin paskaapa haukkasit.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Oliko tuo nyt joku vihjaus, että mä näytän keski-ikäiseltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Oliko tuo nyt joku vihjaus, että mä näytän keski-ikäiseltä?
Voin mä sanoa ihan suoraakin, että ainakin profiilikuvas perusteella näytät.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan kivat, mutta ei niillä istua voi mihinkään!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Teinix-pissis :x
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Harmi kun me kaikki emme näytä Sörhikseltä. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Harmi kun me kaikki emme näytä Sörhikseltä. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja sisero:Ihanat pökät*haluu kans* Onko tuo ihan luotettava nettiliike? Miten kauan kestää toimitus? Mitä postikulut? * en jaksa lukea tuolta* :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja unelma.s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan kivat, mutta ei niillä istua voi mihinkään!
paitsi hesburgerin parillalle kun se on putsattu!
näin mua opastettiin kun olin siellä töissä, se pitää olla niin puhdas et jos siihen valkeilla farkuilla istahtaa niin jälkeäkään ei jää!
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:ihan kivoja farkkuja mutta kamalan pitkät lahkeetenkä suostu kyllä ostamaan mitään kokoa 40 kun normaalisti 38 käytän :kieh: