Mä tiedän miten teille todista että olen oikea venakko milanna, enkä mies ja provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22422555]Onko noi sun omat hiukset? Luulin eka peruukiksi, sori. :)[/QUOTE]

On ne on vaan kiinni ja helvetisti vanha lakka, mä en ymmärrä onko toi nauruaihe jos joku kamala epäonnistunut kuva, miks sen pakko linkittää sitten tänne niin paljon kun se roikkuu siellä sivulla???

Hih... tiedän että tää on monta päivää vanha ketju mutta pakko kirjottaa.

Äiti44, lopeta nyt jo vihdoin se paskan jauhaminen. Väität, että ap kirjoitti 'paljastusketjun' jossa kirjoitti täydellisellä suomen kielellä. Ensinnäkin, se oli ilmiselvästi läpällä tehty, ei oikea paljastus. Toiseksi, MITEN HELVETISSÄ sä muka luit että ap:n teksti olis ollut virheetöntä, ei todellakaan ollut. Hieman paremmin ehkä korjailtu kuin monessa muussa ketjussa, mutta ei todellakaan täydellistä niin kuin väitit. Ketju poistettiin koska sinne alkoivat muut kuin ap postaamaan asiattomuuksia, ei siksi että ap olisikin muka halunnut perua paljastuksensa tms.

Ja muuten, VM, miksi hoet että tuo yksi kuva on ruma kun sul ei oo meikkiä ym. mutta oot sanonut ettet koskaan käytä muuta meikkiä kuin puuteria? :) Niin etkö oo sillon ihan normitilassa tuossa.

Mua nyt huvittaa. Ihminen tulee tänne nimimerkillä "venäläinen strippari" (suunnilleen näin) ja kertoo asiakkaistaan ja keikoistaan, ja sitten valittaa poliisille, että sanottiin netissä huoraksi! :laugh:

[QUOTE="vieras";22422493]
stage2_geisha.jpg
[/QUOTE]

Oikeesti, haluan tietää kuka maksaa tästä? Miljonäärit? Tuskin!

siis sähän oot kaameen nuori ja peruukilla varustettu vielä. ja ei susta venäläisen näköstä saa vaikka oot vetänyt tollaset kamppeet päälle. kamalaa.no kukin menee tyylillään mutta aika pajunköyttä on koko vm

[QUOTE="vieras";22472322]Oikeesti, haluan tietää kuka maksaa tästä? Miljonäärit? Tuskin![/QUOTE]
Hmm. Tosiaan. Jos samalla rahalla saa sellaisen oikean Naisen...

No todistaahan tuo jotain. Savanna on julkaissut kuviaan aiemminkin, ja tuo lappu todistaa, että kuvien nainen on ehta savanna. Olet kaunis ja seksikäs! Älä välitä kateellisten panetteluista! :)

Yhteistyössä