Mä tiedän miten teille todista että olen oikea venakko milanna, enkä mies ja provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22383325]Kehuit ostaneesi huippijärjestelmäkameran ja kaikki kuvat on aina yhtä ja samaa suttua. Etkö osaa käyttää sitä kameraa vai mistä tää johtuu?[/QUOTE]

mä en tiedä mikä johto sinne käy, vai taasko senkin kuvaan ja laitan myös lappu venakon milanan kamera, niin kuin kamera on joku miljoona euron arvoinen must tuntu siltä tai niin harvinainen tavara ettei ole kenellä, jos te ette jotain usko ei tarvi, ei vaan tarvi kokoajan sanoa ja vielä kerran mun suomen kieli, mä kun en osaa sanoa miks se välillä onnistu ja välillä ei, ehkä kun ei kiirettä mietin enemmän

[QUOTE="vieras";22383393]Yritikö kirjoittaa lappuu Venakko Milanna peilikuvana vai mikä idea tuossa lapussa on? Ei tainnut oikein onnistua :D[/QUOTE]

eikun ihan vaan kirjoitin venakko milanna ja hellou

no kun epäillään:D ja äiti44 on siitä mieltä että en todellakaan ole mikään strippari:D hän on tästä ihan varma

Olet feikkipersoona, sillä oletko ehkä strippari ei ole merkitystä.

Oli ihan kiva kun yhden ketjun ajan kirjoittelit selvällä virheettömällä suomenkielellä täällä ja kerroit kusettaneesi näitä kaalinpäitä 3 vuotta! Olit eka kerran uskottava!

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
Suomalaiset naiset ovat vain kateellisia :whistle:

Minua on koko ikäni vituttanut ankarasti se etten ole venäläinen feikkistrippari mammapalstalla taikka ihka aito ulkomainen stripteasetaiteilija.

Perkele kun vituttaa ja kadehdin niin helvetisti että pää meinaa räjähtää! Ei jumaliste edes uni tule enää taas tänä yönä tämän asian vuoksi!

Se on sama juttu kun suomalaisilla miehillä jotka alkoholisoituvat kun etelän miehillä on isommat kyrvät! Paitsi että miehillä tuo tieto aiheuttaa kateuden lisäksi impotenssia! :(

Kyllä suomalaiset on paskakansaa! Mitä nuo ulkomaalaisetkin meistä oikein ajattelee?

Miten toi kuva todistaa sun olevan Se mitä sä väität olevas? Ei mitenkään. Voisin itse ottaa samanlaisen. Ihan hoopo taas tämäki ketju. Ja menin vielä avamaan. Tyhmä minä.

Yhteistyössä