MÄ TEIN SEN!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kävin hammaslääkärissä kauheesta fobiastani huolimatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pelkäsin niin et vaan itkin ja tärisin ja itkee pillitin sille hammaslääkärillekin niin et se ei varmaan saanu puheesta selvää... ja kamalaa oli vaikka ei niin kamalaa kun muistin,mut mä tein sen silti!!!!!!!!!
*kunhan hehkutan*

:flower: Hurraa, siitä se lähtee! B)
Seuraava kerta on miljoona kertaa helpompi! Itelläni oli kans kauhea fobia, mut hyvän lääkärin käsissä enää ei pelota; vaikka puudutuksen tahdon kyllä jos kipua on edessä. Viimeks tosin selvisin pelkällä tarkistuskäynnillä... :)

laittoi vissiin lääkepaikan,olin niin sekaisin etten oikeen tiedä :ashamed:
hammas vaatii juurihoitoa tai se voidaan joutua jopa poistamaan,mutta sen tiedän sitten kun olen käynyt kunnolla hammaslääkärissä enkä "vaan" särkypäivystyksessä..
kyllä tää tästä :whistle: :)
*alkaa säästään senttejä nukutushoitoihin*

Onnittelut sinulle! :flower:
Jospa nyt sitten jatkossa uskaltasit käydä useammin tarkastuttamassa hampaasi, niin ei pääsis tilanne riistäytymään suussa pahaksi.

T. uunituore hammaslääkäri =)

Hieno homma! :D

Mua aina vaan niin huvittaa nää hammaslääkärikammoisten jutut, kun itse en pelkää ollenkaan. Itse asiassa joskus kouluaikoinani hammaslääkärissä nukahdin kesken hoidon siihen penkkiin... :whistle: Herättelivät sitten kun hoito oli ohitse. Mitäs antavat niitä aikoja niin aikaisin aamulla... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:45 kuha kirjoitti:
hammas vaatii juurihoitoa tai se voidaan joutua jopa poistamaan,mutta sen tiedän sitten kun olen käynyt kunnolla hammaslääkärissä enkä "vaan" särkypäivystyksessä..

Luin joskus jostakin että kerran elämässä on oikeutettu ilmaiseen nukutukseen juuri tuon kovan lääkärikammon vuoksi.He laittaisivat silloin kaikki hampaat kerralla kuntoon etkä tietäisi siitä mitään.

En tiedä sit pitääkö tuo enää paikkaansa,mutta näin muutamia vuosia sitten.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:45 kuha kirjoitti:

toivo vaan ettei sul käy samal taval ku miehelläni hampais oli juurihoitoja tehty ja piti jatkaa nukutukses ni nää olikin vetäny ne hampaat kokonaa pois nukutukses eikä mieheni tienny mitää ennen ku heräs ni sit tuli lääkäri sanomaa et otettii hampaita pois mitää puhetta ei sitä ennen ollu et niit otettais pois enkä tarkottanu pelotella mut kannattaa ehkä ottaa selvää mitä ne on tekemäs ennen ku nukuttaa

Yhteistyössä