Mä taidan olla pahassa kusessa... Pikavippi asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi paska

Vieras
Otin elämäni ensimäisen kerran 25e:n pikavipin ja nyt siitä on kuulemma eräpäivä ummessa, ei numeroa mihin soittaa vaan pelkkä s.posti osoite, josta ei saa ketään enää kiinni.

Ekalla kerralla kysyin laskun eräpäivää ja että saisinko uuden laskun kun en ole sellaista saanut. Sanoivat eräpäivän olevan ummessa ja uuden laskun olevan s.postissa, EI ollut.

Nyt kolme s.postia laittanut eikä mitään vastausta. Viimeisellä kerralla uhosin laittavani asian eteenpäin, mutta minne eteenpäin. Mikä rikosnimike tossa täyttyy?

Mulla on kyllä ollu rahaa maksaa se jo vaikka kuinka kauan mutta millä hitolla maksat kun eivät laskua laita!!

Auttakaa! En halua munata luottotietoja vaan jonkun kahdenkympin takia :( :(

Opin kyllä etten IKINÄ ENÄÄ ota vitun pikavippejä!!!

On. sieltä txt tilasin vipin. Mutta siellä ei ole muuta kun s.posti osote ja sieltäkään ei saa ketään kiinni. Voiko kuluttaja-neuvonnasta vaan kysyä mitä pitäisi tehdä?

Panttilainaamokin olisi todennäköisesti tullut halvemmaksi jos vain 25€ tarvitsit. Oliko sellainen summa että KUKAAN ei sulle olis sitä lainannut ja vielä ilman kohtuuttomia korkoja??

Mulla ei ole ketää missään kuka lainais penniäkään. Palkka tuli myöhässä joten laskujen jälkeen ei jäänyt mitään käteen. Nälässäkö olisi pitäny olla? Ei ole panttilainaamoa täällä.

Juu antaa olla sitten. Täällä on näköjään halkoja tungettu teidän perseeseen kun olette noin vihasia.

Voit soittaa kuluttajaneuvontaan kyllä, opastavat sieltä miten kannattaa toimia. Itseä neuvoivat kun reklamoin "palvelun" virheestä, pyysivät vielä ottamaan yhteyttä jos asia ei olisi onnistunut palveluntarjoajan kanssa. Varmasti osaavat myös sanoa jos muillakin samoja ongelmia ko yrityksen kanssa

Aloittaja, mikä firma oli kyseessä?
Onko sinulle lähetetty paperilaskua (jota voisit tiedustella Postista), vai tuliko lasku vain s-postiin?

Kannattaa kysyä kuluttajaneuvonnasta toimintaohjeita, jollei lainanantajaan saa yhteyttä.

Olen minäkin pikavippiä ottanut, tutkin ensin vippivertailut ja valitsin Monetin. Kävin tutustumassa huolella nettisivuihin ja totesin asialliseksi.
pari kertaa kun olen lainannut niin summat olivat kyllä toistasataa, tiesin pystyväni hoitamaan ne ajoissa ja maksuaikaakin olisi saanut neuvoteltua lisää.
Ei pikavippi mikään unelmadiili ole mutta tiukassa paikassa hyvä kun kaverillakaan ei 200€pyöri ylimääräisenä.

Laita sähköpostia sinne. Perintäänhän se yleensä menee ennen ulosottoa, mutta yritä toki saada lasku alkuperäisestä firmasta. Kyllä noin pienen laskun kans vielä selviää. Tsemppiä!!

Muille: tosiaan, kaikilla ei ole omaisia tai ystäviä lainaamassa rahaa.

[QUOTE="huh";24530644]TYPERYS!!! toinen kiittää neuvoista! lasku häneltä puuttuu eikä raha![/QUOTE]

ITE OOT!!!. Millä me osataan auttaa noilla tiedoilla, mitkä avauksessa oli. Pitäisikö meidän ottaa yhteyttä johonkin selvänäkijään, joka kertoo mistä firmasta on kyse ja missä niiden henkilökunta luuraa, kun ei muka vastaa, eikä lähetä edes laskua vipistä.

Tarkista tosiaan sähköpostin roskapostikansio! Tuollaiset menee tosi helposti sinne. Ja tosiaan, perintätoimistosta tulee ihan paperilasku, kaksikin ennen ulosottoon menoa. Eli ei hätää, siihen tulee tosin kuluja lisää päälle sittn, mutta luottotiedot säilyy.

BTW vieras 12.14, esim. näin voi auttaa?

[QUOTE="vieras";24530717]ITE OOT!!!. Millä me osataan auttaa noilla tiedoilla, mitkä avauksessa oli. Pitäisikö meidän ottaa yhteyttä johonkin selvänäkijään, joka kertoo mistä firmasta on kyse ja missä niiden henkilökunta luuraa, kun ei muka vastaa, eikä lähetä edes laskua vipistä.[/QUOTE]

voi hitto, miten voit olla noin tyhmä :D no, ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu ;)

rauhassa vaan. Jos oot sinne ollu yhteyksissä ja pyytänyt laskua niin älä hätäile. Pittää ihan käräjillä asti asian käydä että luottotiedot menee. Perintäfirma laittaa muutaman karhulaskun ennenko vievät asiaa oikeusteitse eteenpäin. Jos perintäfirma laittaa laskun lisineen niin voit vielä ottaa sen asian esille että olet olet laskua vailla eikä ole kuulunut laskuttajalta mitään, ottavat yhteyttä toimeksiantajaan ja saatat säästyä perintätoimiston kuluilta.

älä turhaan panikoi siis.

On kyllä vahingoniloista porukkaa täällä. Taitavat itse olle kusessa pikavippiensä kanssa. Kuten sanotaan, misery loves company.

On firmoja jotka laittavat perintätoimiston kautta ihan perättömiäkin laskuja, ensin asiaa voi selvittää perintätoimiston kanssa.

Yhteistyössä