mä tahtoisin irtautua ruumiista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun pitää keksiä joku paikka, aika tai tila, jossa et ajattele mitään. Oot vain aivot taskussa. Mää pääsen lenkillä tommoseen tilaan ja saunassa joskus. Sitte sitä joutuu kuin toiseen maailmaan, ku tulee lenkiltä tai saunasta. Ja on kuin eri ihminen. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Sun pitää keksiä joku paikka, aika tai tila, jossa et ajattele mitään. Oot vain aivot taskussa. Mää pääsen lenkillä tommoseen tilaan ja saunassa joskus. Sitte sitä joutuu kuin toiseen maailmaan, ku tulee lenkiltä tai saunasta. Ja on kuin eri ihminen. :o

Oispa ihana ku vois vaan nakata aivot "pihalle". Äh, mun pää on aina liian täynnä ajatuksia...

aika pelottavaa... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:

aika pelottavaa... :o

Ei oo, ku rentoa. =)

Aina kun mun kilppari vetää liikaa vajaalle mulle tulee olotiloja joissa en ajattele yhtään mitään, kammottava olotila olo on kuin pää olis purkissa ja vaik yrittäis ajatella niin on ihan hiljaista ja tyhjää.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

Oispa ihana ku vois vaan nakata aivot "pihalle". Äh, mun pää on aina liian täynnä ajatuksia...

Sama vika. Ku meen nukkumaan, mun aivot vaan surraa ja asiat pyörii mielessä sikin sokin. Yritän järjestää päätäni ja häätää kaikki mietinnät, mutta eipä onnistu.
:whistle:

Sauna on mulle semmonen terapiapaikka. Sielä voi rentoutua ja olla ajattelematta.

Mä joskus väsyneenä kun en saa nukuttua rupean irtaantumaan itestäni. Alotan varpaista ja käsistä ja ajattelen niitä niin kauan että tunto menee ja siitä ylöspäin polvia ylemmäs en oo päässy kun olen jo nukahtanut.
sorry kun pisteet ja pilkut kadoksissa. Ei jaksa keskittyä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mä joskus väsyneenä kun en saa nukuttua rupean irtaantumaan itestäni. Alotan varpaista ja käsistä ja ajattelen niitä niin kauan että tunto menee ja siitä ylöspäin polvia ylemmäs en oo päässy kun olen jo nukahtanut.
sorry kun pisteet ja pilkut kadoksissa. Ei jaksa keskittyä :ashamed:
Mulla tuo ruumiista irtautuminen kuuluu elämäntapaan =)

Yhteistyössä