Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Kuinkahan se sielu osais mennä takas ruumiiseen?jos ei huvitakkaa,voiko vaa jäädä vaeltamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Sun pitää keksiä joku paikka, aika tai tila, jossa et ajattele mitään. Oot vain aivot taskussa. Mää pääsen lenkillä tommoseen tilaan ja saunassa joskus. Sitte sitä joutuu kuin toiseen maailmaan, ku tulee lenkiltä tai saunasta. Ja on kuin eri ihminen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Sun pitää keksiä joku paikka, aika tai tila, jossa et ajattele mitään. Oot vain aivot taskussa. Mää pääsen lenkillä tommoseen tilaan ja saunassa joskus. Sitte sitä joutuu kuin toiseen maailmaan, ku tulee lenkiltä tai saunasta. Ja on kuin eri ihminen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Sun pitää keksiä joku paikka, aika tai tila, jossa et ajattele mitään. Oot vain aivot taskussa. Mää pääsen lenkillä tommoseen tilaan ja saunassa joskus. Sitte sitä joutuu kuin toiseen maailmaan, ku tulee lenkiltä tai saunasta. Ja on kuin eri ihminen.![]()
aika pelottavaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Sun pitää keksiä joku paikka, aika tai tila, jossa et ajattele mitään. Oot vain aivot taskussa. Mää pääsen lenkillä tommoseen tilaan ja saunassa joskus. Sitte sitä joutuu kuin toiseen maailmaan, ku tulee lenkiltä tai saunasta. Ja on kuin eri ihminen.![]()
Oispa ihana ku vois vaan nakata aivot "pihalle". Äh, mun pää on aina liian täynnä ajatuksia...
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Kah, ainaki palstalla muutuin haamuksi![]()
Mulla tuo ruumiista irtautuminen kuuluu elämäntapaan =)Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mä joskus väsyneenä kun en saa nukuttua rupean irtaantumaan itestäni. Alotan varpaista ja käsistä ja ajattelen niitä niin kauan että tunto menee ja siitä ylöspäin polvia ylemmäs en oo päässy kun olen jo nukahtanut.
sorry kun pisteet ja pilkut kadoksissa. Ei jaksa keskittyä :ashamed: