Mä taasen en ymmärrä yhtään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
...Mitä se paukuttelu oikeen haittaa? :o Miljoona alotusta ollut siitä eilen ja tänään.
Vaikka ikkunan alla ammuttais niin ei se ääni mua koskaan oo häirinnyt/sisälle edes kovaa kuulunut mun mielestä. Sen ymmärrän että koirat pelkää mut en muuta. :whistle:

Kyllä mua häiritsee se, että yösyöttöjen välillä täytyy vielä heräillä ilotulitteisiinin...saati jos vauva heräilee niiden takia... :headwall:
Muina vuosina ennen vauvaa olen tosin itsekin tykkänyt paukutella pikkupaukuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Minua häiritsee ihan sen takia, kun se ei ole sallittua vielä räjäytellä :saint:

Koska et ite tohtis? :saint:

Ehkä niinkin. En aio räjäyttää yhtään tulitetta. En viitsi syytää rahaa ja saastetta taivaalle :whistle:

On muuten tosi kiva olla koiran kanssa lenkillä kun paukkuja tulee viikon verran. Koiralla kamala pelko ja kiire kotiin koko ajan

No mua kans häiritsee a) sen takia, että kun sille kerran on laillisesti varattu vain se 12 tuntia ja b) just kun meinaa saada tuon nappulan nukahtamaan, niin eikös sillon täräytetä joku megasuperhypermahtava pommi just sillon! |O Ja taas on napero silmät selällään ja homma alkaa alusta... :headwall:

Mua ei niinkään haittaa ne äänet tms vaan se, et täällä ainakin ne ketkä on paukutellut jo muutaman päivän, on tommoisia 10-11v joille ei lain mukaan saisi edes paukkuja antaa, ja nää samat sankarit on sellaisia jotka heittelee niitä pommejaan a) toisten niskaan b) rappukäytäviin c) autojen päälle d) parvekkeille e) jne jne

jos paukuttelisivat niitä vaikka tuossa pihassa niin, et kenenkään ei tarttis pelätä niin eipä tuo sitten haittais

Sen takia että minä ainakin olisin halunnut nukkua rauhassa viime öinä kun tiedän että ensi yönä ei nuku kukaan ennen aamuvarhaista. Täällä on joka vuosi sellainen jyske läpi yön. Toisekseen se ketuttaa kun kissa on levoton ja ramppasee pitkin kämppää maukuen. Ja se, että ne paukuttelijat on etupäässä alaikäisiä pikkupenskoja, jotka ei raketteihin sais edes koskea. Menisivät tuosta kadulta vähän syrjempään paukuttamaan niin sit mua ei haittaisi yhtään.

Yhteistyössä