Mä taas jauhan noista popoista, anteeks jo valmiiks

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
siis ostin nämä, monet varmaan jo näkikin keskustelun aiheesta.. sanokaas nyt onko nää ihan makuuhuonekengät vaan vai olenko mä niin horo että aion kyllä käyttää julkisilla paikoilla? Esim paksujen mustien sukkisten ja mustan hameen kanssa?

8254487b2671f6a6413afaa3ff693-orig.jpg

Kyllä mä voisin käyttää noita julkisestikin, tosin en minihameen ja napapaidan kanssa, ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, muu pukeutuminen ratkaisee näyttääkö näyttävältä vai huorahtavalta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä voisin käyttää noita julkisestikin, tosin en minihameen ja napapaidan kanssa, ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, muu pukeutuminen ratkaisee näyttääkö näyttävältä vai huorahtavalta ;)

Mä kans meinasin että kun muu pukeutuminen ns korrektia niin menee ihan hyvin :o

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Klonkku, siis mä meinasin just kaupunkireissulla ja työmatkoilla :o Sit kaveri sanoo että juu vaan makuuhuoneessa voi käyttää

Se ei sit vaan uskalla näyttää hyvältä :laugh:

Oishan crocsit tietenkin vaihtoehto.... :whistle:

Joo, aivan kuten joku tuossa mainitsikin, muu pukeutuminen ratkaisee näyttääkö nuo jalassaan halvalta vai tyylikkäältä. Jos yhdistää nuo ns. klassiseen pukeutumiseen, uskon että olet tosi vetävä ja naisellinen noissa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä kans meinasin että kun muu pukeutuminen ns korrektia niin menee ihan hyvin :o

samaa mieltä :D

etukäteen anteeks kielenkäyttöni mutta: perkele akka, mistäs oot nuin ihanaiset saappaat ostanu!? |O :xmas: :D

ihan on kuule :p :p :p ja ehottomasti käytät muuallaki ku makkarissa... ;) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Aivan ihanat kengät! Kyllä mäkin ollasia voisin käyttää, mieluiten kyllä mustat ottaisin, se on mun väri.. ;)

Mäkin haluun tietää mistä tollaset on hommattu? :D

Musta myös mun väri, mutta niitä saapikkaita alkaa olla jo lähemmäs kymmenet :snotty:

A, meillä on sit sama tauti.. :D

Nimimerkillä Kesän aikana ostin neljät kengät.. :snotty:

Yhteistyössä