siis ostin nämä, monet varmaan jo näkikin keskustelun aiheesta.. sanokaas nyt onko nää ihan makuuhuonekengät vaan vai olenko mä niin horo että aion kyllä käyttää julkisilla paikoilla? Esim paksujen mustien sukkisten ja mustan hameen kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä voisin käyttää noita julkisestikin, tosin en minihameen ja napapaidan kanssa, ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, muu pukeutuminen ratkaisee näyttääkö näyttävältä vai huorahtavalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Klonkku, siis mä meinasin just kaupunkireissulla ja työmatkoillaSit kaveri sanoo että juu vaan makuuhuoneessa voi käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä voisin käyttää noita julkisestikin, tosin en minihameen ja napapaidan kanssa, ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, muu pukeutuminen ratkaisee näyttääkö näyttävältä vai huorahtavalta![]()
Mä kans meinasin että kun muu pukeutuminen ns korrektia niin menee ihan hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:karmeettuo väri on ihan karmee malli on suoraan mummon jalasta
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Aivan ihanat kengät! Kyllä mäkin ollasia voisin käyttää, mieluiten kyllä mustat ottaisin, se on mun väri..
Mäkin haluun tietää mistä tollaset on hommattu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Aivan ihanat kengät! Kyllä mäkin ollasia voisin käyttää, mieluiten kyllä mustat ottaisin, se on mun väri..
Mäkin haluun tietää mistä tollaset on hommattu?![]()
Musta myös mun väri, mutta niitä saapikkaita alkaa olla jo lähemmäs kymmenet :snotty: