Mä täällä itken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinä olet satavarmasti ihana ja rakastettava ihminen, miehesi vaan ei ymmärrä sitä. Olet arvokas ja hyvä juuri sellaisena kuin olet ja kuka tahansa olisi onnellinen sinun laisesi naisen saadessaan. Pää pystyyn ja kesää kohti uudella asenteella: mies ei tiedä mitä menetti, KUN sinä löydät komean, romanttisen ja sinua palvovan kollin rinnallesi. :)

Miehesi on saanut itsetuntosi alas, sulla on nyt itselläsi työ ja tuska nostaa se ylöspäin, miehesi ei tule sitä tekemään. Alat ajatella itseäsi, asetat tavoitteita kuinka saat sen taas normaalille tasolle. Jos olet valmis hankkimaan sen takaisin, täältä saat varmasti tukea ja neuvoja, kuinka siinä onnistut =)

heiii...

nyt on aika miettiä, et oletko sama ihminen, kuin ennen miehes torjumista ym. Eli etsipä itsesi uudelleen ja nosta sille jalustalle, jolle kuulut. Kukaan ei ansaitse huonoa kohtelua, sitä ei tarvitse ottaa vastaan. Itsekunnioitusta peliin! :hug:

kyllä asiat korjaantuu. Välillä parisuhteessa on laimeampaa ja välillä lempi leiskuu. Ne on niitä ylä- ja alamäkiä! Jos teet töitä parisuhteesi eteen tai siis molemmat teette niin asia korjaantuu. Jos ei korjaannu, niin se on sitten heippa tosielle ja uutta kehiin. Ei kannata kuitenkaan luovuttaa liian helposti! TSEMPPIÄ!

Meillä aina välillä sama tilanne, saattoi jatkua tuossa taannoin parikin kuukautta. Sitten mulla paukkui hermo ja otin asian pöydälle. Silloin kun mies on selvinpäin siis. Kännisen kanssa ei kannata yrittää vääntää. Meillä miehen tapa on vähätellä kaikkea, niin kuin ei muka olisi itse huomannut tilannetta, mutta kun aikani väänsin niin johan lähti keskustelu. Olikin muuten todellakin hyvä keskustelu ja sen jälkeen on taas ollut hyvä yhdessä. Pitkän aikaa jo. :)
Joten kehottaisin ottamaan kissan pöydälle ja aidosti puhumaan asiasta.

Tsemppiä hirmuisesti!

Mä en edes kaipaisi kännisiä lähentelyjä, jos ei muulloinkaan kelpaisi. Uskon, että vika ei todellakaan ole sinussa. Tuntuisi, että teillä olisi paljon keskusteltavaa miehesi kanssa. Oletko kertonut hänelle tunteistasi, mitä tuo hylkiminen sinulle aiheuttaa? Jos et, niin tee se. :hug:

Yhteistyössä