Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mistä?
Ja tietysti onnea! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Menetkö jo nyt raskaana? Vai vasta ä-loman jälkeen?
Onnea vaan :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:Kuinkas pitkälle raskautta sitä hommaa voi tehdä? Eikö se kuitenkin ole aika fyysistä?
Ja onnea tietysti!! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mistä?
Sieltä entisestä paikasta missä oon ennenkin ollut,tosin mietin et teinkö sittenkään fiksun ratkaisun :|
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mistä?
Sieltä entisestä paikasta missä oon ennenkin ollut,tosin mietin et teinkö sittenkään fiksun ratkaisun :|
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mistä?
Eli sitten edelleenkin ajelet töihin mennessä mun työpaikan ohi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mistä?
Ainakin se voi korottaa sun ä-päivä rahaa![]()