Mä sain töitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Jee, jee. Juurikin tuossa soittelivat ja ilmoittivat, että on valittu yksimielisesti hommiin. Aloituspäivä vaan on vielä vähän auki, mutta toukokuun aikana.

Työttömänä kerkisin oleen vuoden alusta. Nyt onkin taas oikeen mukava mennä rasittamaan pollaansa!

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva akateeminen työtön:
Onnea!!

Saisinpa minäkin joskus töitä, mutta ei kukaan palkkaa työkokematonta opiskelijaa joka on juuri kasvattanut lapsia. :(

Samoin, työkokemusta löytyy, mutta ei "omalta alalta".

Kiitosta vaan kovasti. Olen tälläinen hallinnon ihminen, kunta-alalla toimin. Määräaikaisuus päättyi vuoden loppuun ja nyt siis uusi 2,5 vuotinen. On tuollainen kunta-alan kehittämishanke.

Kerkisin siis oleen sellaisen puoli vuotta akateeminen työtön. Mun kaikki viimeiset työpaikat ovat olleet muilla paikkakunnilla, edelliseen ajelin 75 kilsaa ja nyt tulee vähän vähemmän (45 min ajelu) . Omalla paikkakunnalla saiskin lahota rauhassa.

Ja juu, olen tehnyt myös ihan-mitä-sattuu-töitä. Nyt tässä vaiheessa kun valmistumisesta on noin 5 vuotta ne kannattavat. Kunhan on ollut töissä niin hyvä eli lasketaan eduksi.

Nyt juuri on melko kurjat oltavat molella eri alalla. Itsekin jo vähän kerkisin pelästymään, että noinkohan sitä pitkäksi aikaa jää kotiin. Kotona oleminen ei mun päälle sovi.