mä saan kohta hermoromahduksen!!! Prkl..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petra"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petra"

Vieras
miksi pitää joka päivä supistaa mut sit ne ei kovene. Mä en jaksa käsittää. Tää on niin hermoja raastavaa ja mä oon niin ärtyny koko muulle perheelle ku mä en vaan piiiip jaksa tätä arvuuttelua et no joko joko joko kohta syntyis.. Sairaalassa ruuhkaa niin ei ota käynnistykseen.. Vit...n kaikki!!!!! Mulla on rd ja vauva on jo tosi iso viikkoja 39+5 mä alan olee jo niin epätoivonen et pissalla käydessä toki pesen alapään ja härkin sitä.. Olin sormelle auki mut kaulaa jäljellä 3cm niinku koko raskauden aikanakin..

Taas näitä tuskailijoita. Anteeeksi jos kuulostan töykeältä, mutta KUKAAN ei ole koskaan vielä sinne jäänyt. Tulee kun on tullakseen, ei kannattaisi kauheasti sorkkia..

[QUOTE="just";25050413]Taas näitä tuskailijoita. Anteeeksi jos kuulostan töykeältä, mutta KUKAAN ei ole koskaan vielä sinne jäänyt. Tulee kun on tullakseen, ei kannattaisi kauheasti sorkkia..[/QUOTE]

Anteeksi, mutta kyllä sinne vain on jäänyt. Mummoni vasta kertoilikin, että vanhaan aikaan äitejä ja vauvoja kuoli kun ei synnytys lähtenyt käyntiin. Mutta joo, ei se ole enää nykypäivää. Voimia ap:lle! tiedän ton tunteen...

mä en voi tälle mitään kun ruikutan, mut kun ahdistus käy niin suureksi. No tuossa heiluteltiin peittoja, ihme että mies ees haluaa kun olen niin persiisiin ammuttu karhu kokoajan.. Merkkejä synnytyksestä vain on niin paljin niin aina herää toivo ja sit jo saakin pettyä kun kaikki merkit katoaa... Koko päivän jomotti menkkasupparit ja sit ihan perus nippailuja ja harkka supistuksia.. Ja nyt ne taas loppu. Mulla eka käynnistettiin niin mulla ei oo paljon mitään käsitystä normaalista synnytyksen käynnistymisestä. Ajattelin että tää toinen tulisi nopsempaan koska esikoinenkin on vasta vajaa kaksi. Eli aloin odottamaan jo toista niin nopeasti, neuvola täti oli lähes varma että synnytän ennen laskettua.. No on täsä pari päivää aikaa.. Hmmm..

Yhteistyössä