Mä pidän uutena vuotena meillä isot bileet,nyt mietin kutsumistapaa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Olisko kiva jos lähettäisi ihan perinteisesti kutsut ,jotkut hienot:)

Ja koskakohan ne kannattais lähettää...osa porukasta tietääkin jo juhlista,osa ei.

Ihmisiä kutsutaan n.30.

Sitten lähempänä alan kyseleen menu ehdotuksia jne. :D
 
Juu, tee vaan itse kutsut, sellaisia on hieno saada!

Ja mä lähettäisin ne jo ensi kuussa, uusivuosi on sellainen, että ihmiset tuppaa suunnittelemaan menonsa tosi ajoissa!
 
oon vuonna 2001 syntynyt eli oon (tänä vuonna ;) ) 10v ja ajattelin pitää bileet kamun kans ja ei sitte oo paljon ideoita mitä tekis (siis olisko kenelläkään ideaa mitä teen? )
 

Yhteistyössä