?
:)
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja avaudun:Alkuperäinen kirjoittaja :) :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
eli tiedät miltä ap:sta tuntuu vai??![]()
Tiedän. Olin itsekkin pyöreä pullukka vuosi sitten ja kovalla työllä ja tuskalla olen nuo kiloni laihduttanut.
voi jeesus.... yli 50 kiloinenko on sun mielestä pullukka.... aikuistuisitko hiukan...
Mikä perkeleen mittari se paino on? Jos jostain tuntuu, että on lihava, niin kai siitä saa tuntua siltä? Aikuistumisuuteen tuskin liittyy millään tapaa?
Jos ihminen tuntee olevansa esim. ruma, niin sitten se tuntee niin![]()
Niinpä. Painoindeksini oli 24,9 eli oli lievän lihavuuden rajoilla. Olin kuitenkin aina tottunut olemaan hoikkanen ja pieni, joten tuo lievän lihavuuden rajoilla oleminen tuntui hyvin pahalle. Enkä myöskään ymmärrä, miksi jonkun pitää tulla nälvimään tällaisesta asiasta? Tai haukkumaan lapselliseksi. Ap:llä on suuremmat kilomäärät pudotettavana ja varmasti riemuitsee joka kilosta. Itsekkin riemuitsin kyllä jokaisesta tuskalla laihduttamasta kilosta.