W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
eihän sul oo mitä laihduttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
eli tiedät miltä ap:sta tuntuu vai??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :) :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
Tiedän. Olin itsekkin pyöreä pullukka vuosi sitten ja kovalla työllä ja tuskalla olen nuo kiloni laihduttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja w0h00:Halusin vaan tuulettaa,se on viimein totta mä sain mun painon alle 100kg jes jes jes \o/.
Alkuperäinen kirjoittaja avaudun:Alkuperäinen kirjoittaja :) :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
Tiedän. Olin itsekkin pyöreä pullukka vuosi sitten ja kovalla työllä ja tuskalla olen nuo kiloni laihduttanut.
voi jeesus.... yli 50 kiloinenko on sun mielestä pullukka.... aikuistuisitko hiukan...
Alkuperäinen kirjoittaja aha :Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
eihän sul oo mitä laihduttaa...
Painostako sellainen katsotaan? Itse olen aina luullut, että katsotaan painosta ja pituudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja avaudun:Alkuperäinen kirjoittaja :) :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
voi jeesus.... yli 50 kiloinenko on sun mielestä pullukka.... aikuistuisitko hiukan...
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja avaudun:Alkuperäinen kirjoittaja :) :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
Mikä perkeleen mittari se paino on? Jos jostain tuntuu, että on lihava, niin kai siitä saa tuntua siltä? Aikuistumisuuteen tuskin liittyy millään tapaa?
Jos ihminen tuntee olevansa esim. ruma, niin sitten se tuntee niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitti kaikille tänään ja eilen vaaka näytti tasa 99,8kg eli tästä sit alkaa se uusi laihduttaminen. 25kg on takana ja nyt tää sataluvun alittuminen jotenkin muuttaa tän laihduttamisen..ihanaa. BMI;kin alkaa olla alle 30 eli en oo enää reilusti ylipainoinen \o/
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla sama projekti menossa, vaaka hurjimmillaan 132,5 kg, nyt 114 kg.
Aamunkin vietin lenkkipolulla.
Alkuperäinen kirjoittaja avaudun:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja avaudun:Alkuperäinen kirjoittaja :) :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnittelut! Itse painan vihdoin ja viimein alle 50kg. Vuoden vienyt laihduttaa 7kg.
Mikä perkeleen mittari se paino on? Jos jostain tuntuu, että on lihava, niin kai siitä saa tuntua siltä? Aikuistumisuuteen tuskin liittyy millään tapaa?
Jos ihminen tuntee olevansa esim. ruma, niin sitten se tuntee niin![]()
jos kyseessä on vaikka 120 senttinen ihminen eli lyhytkasvuinen, niin ymmärrän että 50 kg on paljon, mut normaalipituisella 50 kg ei voi olla ylipainoa!
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mulla sama projekti menossa, vaaka hurjimmillaan 132,5 kg, nyt 114 kg.
Aamunkin vietin lenkkipolulla.
onnea sullekkinmillä konstilla olet laihduttanu ja paljoko aikaa mennyt tähän mennessä?