mä oon säälittävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammako

Vieras
Oon tänään ollut koko päivän koneella kaupssa käyntiä lukuunottamatta. Tänkin ajan ois voinut urheilla (ylipainoa 10kg) Sitten olen vaan herkutellut ja perse leviää. Lapset kinunneet koneelle mutta äiti ollut tässä. =/
Niin ja tänkin ajan voisi käyttää huonon parisuhteen hoitamiseen..

täällä pesty pyykkiä, tyhjennetty tiskikone, pesty keittiö, pyyhitty pölyt, pesty vessa, imuroitu, siivottu kanien häkit, käyty lenkillä, käyty kaupas, tehty ruokaa ja mikä parasta harrastettu paljon seksiä :)

Mut hei, välillä saakin vaan olla ja rentoutua.

Toivottavasti sulla on ollut mukava lauantai, mullakin on ollut.

Tälläistä tää nykyajan äityis on..Lapset tehdään ja saadaan tukia ja työvoimaa ku on vanhempi!
Itse istutaan perse homeessa koneella ja lapset tekee ruoat ja tarjoilee ne lihavalle äitilleen,ja mieskään ei saa toosaa ku "oon masentunu" et kävisit edes suihkussa ku haiset iha juustonaksuille

Tälläistä tää nykyajan äityis on..Lapset tehdään ja saadaan tukia ja työvoimaa ku on vanhempi!
Itse istutaan perse homeessa koneella ja lapset tekee ruoat ja tarjoilee ne lihavalle äitilleen,ja mieskään ei saa toosaa ku "oon masentunu" et kävisit edes suihkussa ku haiset iha juustonaksuille

No kävin aamulla suihkussa ja nyt illalla saunassa ja juustonaksuja en ole syönyt. Mokkapaloja pari kun eilen niitä leivoin. Hyi paha minä! Huomenna tai tänään koulujuttuja ja sitten silitystä. Hirveä silityskasa on. Sitten pyykinpesua. Ainiin siivosin mä just keittiön ja pyykkejä pessyt yhen koneen. Mutta silti laiska olo ollut.

täällä pesty pyykkiä, tyhjennetty tiskikone, pesty keittiö, pyyhitty pölyt, pesty vessa, imuroitu, siivottu kanien häkit, käyty lenkillä, käyty kaupas, tehty ruokaa ja mikä parasta harrastettu paljon seksiä :)

Mut hei, välillä saakin vaan olla ja rentoutua.

Toivottavasti sulla on ollut mukava lauantai, mullakin on ollut.

Lähetä sun energiaa tännekin. Ootko joka päivä noin toimelias? =)

Oon tänään ollut koko päivän koneella kaupssa käyntiä lukuunottamatta. Tänkin ajan ois voinut urheilla (ylipainoa 10kg) Sitten olen vaan herkutellut ja perse leviää. Lapset kinunneet koneelle mutta äiti ollut tässä. =/
Niin ja tänkin ajan voisi käyttää huonon parisuhteen hoitamiseen..

minkä ikäisiä lapsia..? :0 en tosta urheilun puuttumisesta vielä sanois säälittäväks,mutta tästä surkuttelusta.ja se ettei oo ollu lasten kans ei oo säälittävää vaan miten sen nyt sanois,ilkeää ja ajattelematonta...

Yhteistyössä