Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ja sitte tärkein, hellanlettaksen uus nikki on... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no hei mä oon vielä enemmän ulalla ku sä ku en edes tiedä mikä mökä tääl on ollu jos modeki lähteny kävelemään..
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Niin mutta siis oliko se Tuksu-mekkala?
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Jees, sen erään kauniin olikos se sunnuntai niin shadin profiili tyhjeni ja nimi hävisi modelistasta ja kaikkien bannit peruttiin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Niin mutta siis oliko se Tuksu-mekkala?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Niin mutta siis oliko se Tuksu-mekkala?
Mikäs on Tuksu-mekkala?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Jees, sen erään kauniin olikos se sunnuntai niin shadin profiili tyhjeni ja nimi hävisi modelistasta ja kaikkien bannit peruttiin!![]()
mikähän on uus nikki? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Niin mutta siis oliko se Tuksu-mekkala?
Mikäs on Tuksu-mekkala?
Voiko Tukiaisesta oikeasti saada ihan mekkalan aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:vai oliko se se mekkala,kun muut modet pelasti nahkansa toteamalla; en minä antanut bannia :saint: joten vaihtoehdoksi ei jäänyt kun Shadi tai "salamode",josta ei ole tietoa kuka se on..mutta ilmeisesti yksi meistä palstailijoista..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:vai oliko se se mekkala,kun muut modet pelasti nahkansa toteamalla; en minä antanut bannia :saint: joten vaihtoehdoksi ei jäänyt kun Shadi tai "salamode",josta ei ole tietoa kuka se on..mutta ilmeisesti yksi meistä palstailijoista..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Niin mutta siis oliko se Tuksu-mekkala?
Ei ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:vai oliko se se mekkala,kun muut modet pelasti nahkansa toteamalla; en minä antanut bannia :saint: joten vaihtoehdoksi ei jäänyt kun Shadi tai "salamode",josta ei ole tietoa kuka se on..mutta ilmeisesti yksi meistä palstailijoista..![]()
tarkotin sitä ku päätön sai bannin massapostauksesta, linkitti kaksi kertaa saman sivun![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Niin mutta siis oliko se Tuksu-mekkala?
Ei ollut.
Huh! Meinas jo huono omatunto iskeä erään perin kiukkuisen palautteen suhteen...![]()
![]()
Mulla ei siis olekaan mitään hätää. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:vai oliko se se mekkala,kun muut modet pelasti nahkansa toteamalla; en minä antanut bannia :saint: joten vaihtoehdoksi ei jäänyt kun Shadi tai "salamode",josta ei ole tietoa kuka se on..mutta ilmeisesti yksi meistä palstailijoista..![]()
tarkotin sitä ku päätön sai bannin massapostauksesta, linkitti kaksi kertaa saman sivun![]()
![]()
Mutta muutama modehan sanoi siitä "etten se minä ollut".
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Jees, sen erään kauniin olikos se sunnuntai niin shadin profiili tyhjeni ja nimi hävisi modelistasta ja kaikkien bannit peruttiin!![]()
mikähän on uus nikki? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Niin mutta siis oliko se Tuksu-mekkala?
Ei ollut.
Huh! Meinas jo huono omatunto iskeä erään perin kiukkuisen palautteen suhteen...![]()
![]()
Mulla ei siis olekaan mitään hätää. :saint:
Juu ei mullakaan. :saint: Me taidettiin siinä muuten olla mielipiteinemme aika lailla eri ääripäissä?![]()