Y
yks vaan
Vieras
Meidän lähipiirissä tuli parin viikon sisällä kaksi erittäin surullista uutista. Olo on itsellä aivan kauhea. Meillä ei ole suvussa kymmeneen vuoteen ollut mitään surullisia uutisia ja nyt tuli sitten kaksin kappalein. Tuntuu etten osaa ollenkaan käsitellä näitä asioita. Voisin sanoa,et jos olisi vain yksi kappale, niin olisi varmaan helpompaa tai en tiedä.
Ja nyt tuntuu,et kaikki ystävätkin ovat unohtaneet minut, juuri tälläisessä tilanteessa jossa tarvisin ihan vaan juttelukaveri. Kukaan ei ole soittanut tai viestitellyt tämän jälkeen, kun surulliset uutiset kuultiin. Tiedän,et melkein jokainen ystäväni tietää, mikä suru perhettämme on kohdannut.
Itse olen aina ollut ystävänieni tukena jos heillä on ollut vaikeaa ja kuunnellut heitä tuntikausia,että ovat saaneet purkaa pahaa oloaan.
Tuntuu aivan kauhelta, kun ei ole ketään kenelle vois asiasta jutella.
Ja nyt tuntuu,et kaikki ystävätkin ovat unohtaneet minut, juuri tälläisessä tilanteessa jossa tarvisin ihan vaan juttelukaveri. Kukaan ei ole soittanut tai viestitellyt tämän jälkeen, kun surulliset uutiset kuultiin. Tiedän,et melkein jokainen ystäväni tietää, mikä suru perhettämme on kohdannut.
Itse olen aina ollut ystävänieni tukena jos heillä on ollut vaikeaa ja kuunnellut heitä tuntikausia,että ovat saaneet purkaa pahaa oloaan.
Tuntuu aivan kauhelta, kun ei ole ketään kenelle vois asiasta jutella.