Mä oon niin surullinen,mut en ymmärrä miks?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras

Mun salainen tekstari-ihailijani muuttaa pois täältä meiän kaupungista ja mä oon jotenki surullinen,onneton olo...Mut en oikeen ymmärrä et'miks'?En ees tunne koko tyyppiä!!Tiiän nyt sen nimen mut jos kävelis kadulla vastaan,niin en tuntis sitä.Se tuntee kyllä mut.Mua toisaalta harmittaa et'se pääsee"livahtaan"pois ennen ku paljastu...!Yks tuttumme tietää viestittelystä ja se lupas mulle sen näyttää kun nähdään,mut nyt tuskin ehtii...Se mua kaikista enempi ottaa just päähän!
Katotaan vieläkö siltä viestejä tulee,ihan samahan se on missä asuu,kännykkähän toimii silti=)Kun ei muutenka olla tavattu,niin kai se mua vielä piristää sit joskus ainaki niillä pikkutuhmilla(ja tuhmilla!)viesteillään....?!
Mut en ymmärrä miten se surettaa mua-on saanu mut kiedottua pikkusormensa ympärille!

No,aikast aikuinen oon kyllä joo ja naimisissakin vieläpä!Sehän mua just ihmetyttää et'miten joku tuntematon saa mulle tollasia tuntemuksia!?!Ehkä kun ajattelin et'meiän viesteily saa jatkua niin kauan ku tuo tyyppi paljastuu ja nyt se vaihtaa kaupunkia,niin se mua ottaa päähän!Se on piristelly mun päiviäni sillon tällöin ja useinkin,sekstistisillä tekstareillaan...Mut niinku sanoin,et'yks tuttumme tietää"meistä",niin se saa joskus sit sen paljastaa mulle....Toivon tapaavani sen ennen pitkään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No,aikast aikuinen oon kyllä joo ja naimisissakin vieläpä!Sehän mua just ihmetyttää et'miten joku tuntematon saa mulle tollasia tuntemuksia!?!Ehkä kun ajattelin et'meiän viesteily saa jatkua niin kauan ku tuo tyyppi paljastuu ja nyt se vaihtaa kaupunkia,niin se mua ottaa päähän!Se on piristelly mun päiviäni sillon tällöin ja useinkin,sekstistisillä tekstareillaan...Mut niinku sanoin,et'yks tuttumme tietää"meistä",niin se saa joskus sit sen paljastaa mulle....Toivon tapaavani sen ennen pitkään...

Onks sun miehelläki joku tekstarihoito?

Ei oo mun tietääkseni miehelläni ketään "tekstarihoitoa"....=)Ei oo ainaka kertonu!Ja meillä oma puhelin samoin kuin omat s.postit on OMAA,Yksityistä-aluetta,joista ei kerrota jos ei halua.Eikä mennä lukemaan toistemme viestejä.Tai jos mieheni tästä tietää,niin eipä oo ainaka kertonu mulle!!Mut kun en oo tavannu tätä kyseistä tyyppiä,niin so what?!Viestittely ja tapaaminen ovat kaks IHAN ERI ASIAA!!Ja jos joskus tapaan tuon tekstarityypin,niin vain ja ainoastaan et'nään sen...Niin hehkeitä viestejä ollaan vaihdeltu....

Eli olet jäänyt häneen koukkuun samalla tavalla kuin jollain pelihimo yms.??Jos todellisuudessa tapaisit hänet pettyisit joten elät siis jossain haavemaailmassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Psykologi:
Eli olet jäänyt häneen koukkuun samalla tavalla kuin jollain pelihimo yms.??Jos todellisuudessa tapaisit hänet pettyisit joten elät siis jossain haavemaailmassa!

Ehkä se on näin!En voi tietää,siks haluisinkin tavata et'tietäisin kuka vastapuolella on.Voin pettyäkin ja sit se oliskin helpompi unohtaa koko tyyppi,mut elän sellasissa haaveissa et'hän on nuori ja kivan näkönen henkilö=).Tiiän että on mua n.7v.nuorempi ja sinkku,alkujaan kerton olevansa naimisissa,mut paljastu sit ton tuttumme kautta olevansa sinkku mies..

Ehkä se on näin!En voi tietää,siks haluisinkin tavata et'tietäisin kuka vastapuolella on.Voin pettyäkin ja sit se oliskin helpompi unohtaa koko tyyppi,mut elän sellasissa haaveissa et'hän on nuori ja kivan näkönen henkilö=).Tiiän että on mua n.7v.nuorempi ja sinkku,alkujaan kerton olevansa naimisissa,mut paljastu sit ton tuttumme kautta olevansa sinkku mies..

Keskity oikeasti mieheesi. eikä johonki itseluotuun kuvaa, joka tuskin edes pitää paikkansa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Keskity oikeasti mieheesi. eikä johonki itseluotuun kuvaa, joka tuskin edes pitää paikkansa

Siis tiiän OIKEASTI että vastapuoli on mies(=)),sinkku,mua n.7v.nuorempi,asuu tällä hetkellä vielä täälä samassa kaupungissa,on työssä käyvä,...Niin,siinäpä ne.Mut aika tärkee pointti eli ulkonäkö on mulle vielä tuntematon!Ja kerroinhan että meillä yks sama tuttu jolta nämä fakta tiedot oon saanu!Eli oon koukussa vaikka oon naimisissa oleva...

Yhteistyössä