Mä oon niin SAAMATON ja laiska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jassoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jassoo

Vieras
Siis mä olen saamattomuuden perikuva. Olen kotona hoitovapaalla 1v 2kk ikäisen reippaan pojan kanssa. Poika ei vaadi juuri mitään, muuta kuin vaipanvaihdot ja syömiset. Leikkii itekseen ja välillä käy tankkaan läheisyyttä. Aviomies on huippuluokkaa, laittaa ruokaa, siivoaa, on pojan kanssa, käy kaupassa yms.

Mä olen tällainen ihme haihattelija, joka ei saa edes hampaita pestyä, saati tukkaa harjattua. Siirrän hommia aina huomiseen ja kaikki on vähän rempallaan. Aika vain hujahtaa http://kaksplus.fi/images/icons/icon12.pngtekemättä mitään ja sitten taas hirvee morkkis, etten taas koko päivänä saanut mitään aikaiseksi.

Suunnittelen aina kovasti kaikenlaista ja aina mietin, että huomenna alkaa uusi jakso ja alan toimimaan tehokkaammin. Mutta kun sitä päivää ei ole vielä tullut... huoh...

Mitään masennusta mulla ei ole, koska olen ollut aina tällainen haihattelija ja aikaansaamaton. Siksi kai mulle on annettukin niin ihana, reipas pikkumies ja maailman parhain ja touhukkain aviomies. :)

Mä oon ainakin luonteeltani aika (tosi) laiska. Jopa sellaiset jutut, joista tykkään kuten kivat harrastukset, kaverit ym. jäävät liian usein kakkoseksi vain kotona löysäilylle (aka koomaan jonkin sarjan tai tietsikan edessä). Samalla lailla suunnittelen paljon kaikenlaista ja teen listoja, jotka 99% jää vain aikomuksiksi. *Halutaan ostaa uusi, reipas persoonallisuus*

Yhteistyössä